فرمانده پایگاه بسیج فاروج درگفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
مرتضی اسپیدانی گفت: در پایگاه بسیج به ویژه در حلقات صالحین درحال پیگیری اتفاقات سیاسی روز هستیم و در راستای افزایش بصیرت و فهم سیاسی بسیجیان، نشست‎های بصیرتی مختلف و متداولی را در سطح پایگاه برگزار می‎کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۲۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
مرتضی اسپیدانی فرمانده پایگاه بسیج امیرالمومنین شهرستان فاروج استان خراسان شمالی و برگزیده جشنواره مالک اشتر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان کرد: ما در پایگاه بسیج به ویژه در حلقات صالحین درحال پیگیری اتفاقات و حوادث سیاسی روز هستیم و در راستای افزایش بصیرت و فهم سیاسی بسیجیان، نشست‎های سیاسی و بصیرتی مختلف و متداولی را در سطح پایگاه برگزار می‎کنیم.
 
اسپیدانی در ادامه افزود: همچنان‎که نشست‎های بصیرتی نیز به صورت ماهیانه توسط سرگروه‎های حلقات صالحین در حوزه برگزار می‎شود که در این حلقات سرگروه‎ها به تبیین و تحلیل اتفاقات سیاسی روز می‎پردازند.
 
فرمانده پایگاه بسیج فاروج در خاتمه با بیان اینکه به زمان انتخابات نزدیک می‎شویم عنوان کرد: در این راستا ما آغاز به کار کرده‎ایم تا با افزایش نشست‎های بصیرتی و دعوت از هادیان سیاسی برگزیده برای سخنرانی در این نشست‎ها و همین‎طور در حلقات صالحین در راستای افزایش بصیرت و آگاهی دهی به مردم قدم برداریم تا آنها به تحلیل درستی از وقایع سیاسی درحال اتفاق در عرصه انتخابات برسند.
ارسال نظرات