بوشهر-امام جمعه موقت دیّر به اتفاق جانشین فرمانده سپاه دیّر از منازل خسارت دیده برخی از روستاها و شهرهای شهرستان دیّر بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۱۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، حجت الاسلام بحرانی امام جمعه موقت دیّر (نماینده آیت الله صفایی بوشهری و حجت الاسلام حسینی امام جمعه دیّر) ، جانشین فرمانده سپاه دیّر و یونس باربرز (نماینده آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان ) به منازل تعدادی از خسارت دیدگان ناشی از بارندگی های اخیر سرکشی کردند.

در این دیدارها امام جمعه موفت دیّر با ابلاغ سلام آیت الله صفایی بوشهری ، آیت الله حسینی بوشهری و حجت الاسلام حسینی امام جمعه دیّر به خانواده های خسارت دیده اظهار داشت: بارش رحمت الهی طی روز های گذشته موجب خوشحالی مردم منطقه شد که البته خساراتی نیز به بار آورد که در این راستا باید در روند خدمات رسانی به آسیب دیدگان تسریع شود.

وی با بیان اینکه تخلیه آب از منازل و تأمین نیازهای ضروری همچون پتو، موکت، بخاری و چادر و توزیع آنها بین خسارت دیدگان در اولویت است افزود: پرداخت تسهیلات بلاعوض و کم بهره نیز باید برای این خانواده های خسارت دیده که از اقشار فقیر جامعه هستند توسط نهاد ها و ارگان های مربوطه در نظر گرفته شود.

بحرانی با تأکید بر اینکه ملت ما در تمامی صحنه های انقلاب حضور دارند اضافه کرد: مسوولان تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم بکار گیرند.

بنابراین گزارش، سرکشی از برخی منازل در شهر دیّر، بردستان، روستاهای اُلی شمالی و جنوبی ، لمبدان بالایی و پایینی طی صبح و بعد از ظهر روز شنبه انجام شد.

انتهای خبر./
ارسال نظرات