سرهنگ سید قاسم هاشمی گفت: در ایام فاطمیه بار دیگر خطه مردان شهادت میزبان فرزندان زهرا(س) خواهد بود و پیکر 7 شهید گمنام از سرزمین نور به دیار علویان سفر خواهند کرد تا مردم مازندران وداعی عاشقانه با این شهدا داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۲۷۷۷۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سید قاسم هاشمی در گفتگو با بسیج مازندران گفت: در ایام فاطمیه بار دیگر خطه مردان شهادت میزبان فرزندان زهرا(س) خواهد بود و پیکر 7 شهید گمنام از سرزمین نور به دیار علویان سفر خواهند کرد تا مردم مازندران وداعی عاشقانه با این شهدا داشته باشند.
 معاون اجرایی سپاه کربلا اظهار داشت: در آستانه شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک 7 شهید گمنام دفاع مقدس از ساعت 12 ظهر روز شنبه هفتم اسفند ماه از محور سوادکوه وارد مازندران می شوند.
سرهنگ هاشمی ادامه داد: یگان خودرویی سپاه کربلا اعم از 2 دستگاه آمبولانس و قریب به 20 خوردو در قالب رژه خودرویی از پلسفید مرکز شهرستان سوادکوه تا حسینیه عاشقان کربلای ساری مراسم استقبال از شهدای گمنام را برگزار خواهند کرد.
 این مقام مسئول در سپاه کربلا تصریح کرد: پیکر شهدای گمنام پس از اجرای مراسم متمرکز شب وداع شامگاه شنبه در حسینیه عاشقان ساری، برای تشییع و خاکسپاری به معراج شهدای شهرهای آمل، نور و ساری  انتقال می یابد.
 وی بیان کرد: شهدای گمنامی که به شهرهای استان انتقال یافتند پس از برگزاری برنامه اختصاصی شب وداع در روز سه شنبه دهم اسفند، بر روی دستان مردم شهید پرور و شیفتگان راه شهدا تشییع و در نقاط مربوطه تدفین خواهند شد.
 معاون اجرایی سپاه کربلا همچنین در خصوص پیکر شهدای گمنام ساری گفت: همزمان با تشییع پیکر های تفحص شده شهدای گمنام دفاع مقدس در سراسر کشور،  پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در روز سه شنبه دهم اسفند ماه از مسجد جامع ساری تا میدان شهدا تشییع و از آنجا برای تدفین به سمت دانشگاه پردیس فرهنگیان شریعتی ساری انتقال می یابد.
سرهنگ هاشمی  با اشاره به اینکه 7 شهید گمنام در 5 نقطه استان تشییع می شوند افزود: 2 شهید در دانشگاه آزاد نور، دو شهید در دانشگاه علم فناوری مازندران ساری، یک شهید در دانشگاه علوم قرآنی آمل، یک شهید در دانشگاه پردیس فرهنگیان صدیقه طاهره ساری و یک شهید در دنشگاه پردیس فرهنگیان شریعتی ساری طی مراسم ویژه ای تدفین می شوند. 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها