خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه نجف آباد در مراسم افتتاح نمايشگاه اقتصادمقاومتي:

با خودباوری، مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح می‌توان به اقتصاد مقاومتي دست پیدا کرد

سرهنگ مهدی ساعی فرمانده سپاه ناحيه نجف‌آباد در مراسم افتتاح نمايشگاه اقتصادمقاومتي كه در محل بنیاد فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای افتتاح شد گفت: در سایه خودباوری، اعتماد به نفس به همراه مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح است که می‌توانیم به یک اقتصاد داخلی مقاوم دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۷۶۴۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد، فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد گفت: این نمایشگاه گوشه کوچکی از دستاوردهای اقتصادی مقاومتی در شهرستان نجف‌آباد و پاسخی به لبیک رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

وی درباره اهمیت برگزاری این نمایشگاه افزود: سلسله دشمنی‌های نظام سلطه بعد از 38سال با تاکتیک جدیدی به میدان آمده است که گمان می‌کنند خیلی زود این انقلاب نابود خواهد شد و آن جنگ اقتصادی علیه این ملت و نظام است.

ساعی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مقابله با جنگ اقتصادی و راهکار ایشان در بحث اقتصاد مقاومتی بیان داشت: در این عصر کشوری در سطح بین‌المللی موفق است که یکی از عناصر قدرتش اقتصاد فعال و پویا باشد و اقتصاد مقاومتی نمونه عملی یک اقتصاد پویا و فعال است.

وی در ادامه عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد درون‌زا است و برای نقش‌آفرینی هر چه بیشتر این انقلاب در سطح جهانی باید در زمینه اقتصاد مقاومتی فعال‌تر وارد عرصه عمل شویم.

فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد درباره عوامل رسیدن به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ایمان، اعتقاد، خودباوری در کنار مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح زمینه رسیدن به خودباوری در اقتصاد مقاومتی است و ایران کشوری است که همه ظرفیت‌ها را از اعم از علم و فناوری، نخبگان، سرمایه‌های داخلی و خارجی، نیروی انسانی کارآمد را برای رسیدن به یک اقتصاد فعال و پویا داراست.

وی در ادامه تصریح کرد: در سایه خودباوری، اعتماد به نفس به همراه مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح است که می‌توانیم به یک اقتصاد داخلی مقاوم دست پیدا کنیم و همان‌گونه که این خودباوری را در عرصه نظامی شاهد هستیم خواهیم توانست در عرصه اقتصادی نیز به این خودباوری و پویایی برسیم.

ساعی درباره فعالیت‌های بسیج سازندگی بیان کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی یکی از ارگان‌های همیشه در صحنه بسیج سازندگی است که در سال گذشته تسهیلاتی که در این شهرستان به بسیجیان در راستای اقتصاد مقاومتی اعطا شده، یک میلیارد و 850 میلیون تومان بوده و در سال جاری تاکنون اعتباری بالغ بر 1میلیارد و 350 میلیون تومان به فعالیت‌های توسعه‌ای، تولیدی و ایجادی تعلق گرفته است.

وی درباره نمایشگاه اقتصاد مقاومتی نیز خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در 85 غرفه برپا شده که بیش از 90 درصد شرکت‌کنندگان در راستای تسهیلات بسیج سازندگی مشغول فعالیت بوده که با این تسهیلات امسال برای بیش از 100 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

در ادامه این مراسم کلیپی از شهید مدافع حرم موسی کاظمی به همراه دکلمه خوانی فرزند این شهید و تجلیل از خانواده این شهید اجرا شد.

به گزارش فارس این نمایشگاه به مدت یک هفته تا 7 اسفند ماه در محل بنیاد فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای از ساعت 9 صبح تا 19:30 پذیرای علاقه‌مندان است، غرفه های این نمایشگاه با حضور فعالان عرصه مشاغل خانگی، صنایع دستی، هنرمندان و تعدادی از انتشارات فعال شهرستان برپا شده است.

ارسال نظرات