هنرمندان بسیجی ایلامی در جشنواره سراسری تئاتر بسیج درخشیدند.
کد خبر: ۸۸۲۷۶۳۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت منصوربیگی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام اظهار کرد: جشنواره سراسری تئاتر بسیج با حضور30 اثر نمایشی از 20 استان کشور در 3 بخش نمایش صحنه ای، نمایش خیابانی و تئاتر بچه های مسجد در بندرعباس برگزار شد.

وی ، با بیان اینکه هنرمندان بسیجی استان در دو بخش تئاتر خیابانی و صحنه ای حائز عناوین برتر شدند اظهار کرد: در بخش تئاتر خیابانی جایزه بهترین بازیگری زن به "مرجان قاسمی " برای بازی در نمایش خیابانی شیرین و فرهاد مدل 2016 تعلق گرفت.

منصور بیگی ادامه داد: در همین بخش" مالک آبسالان" رتبه دوم بازیگری مرد را برای نمایش شیرین و فرهاد مدل 2016 کسب کرد و برگزیده دوم بخش کارگردانی را نیز از آن خود کرد.
این مسئول اظهار کرد: در بخش تئاتر صحنه ای نیز از" مالک آبسالان" و "مرجان قاسمی" بخاطر بازی در نمایش صحنه ای هشت تقدیر بعمل آمد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با بیان اینکه خوشبختانه در طول سال های اخیر شاهد موفقیت و درخشش هنرمندان عرصه تئاتر استان در عرصه های ملی و بین المللی بوده ایم تصریح کرد: باید زمینه ای ایجاد شود تا با همکاری و همیاری دستگاههای فرهنگی و هنری استان زمینه رشد و پیشرفت این هنر متعالی که همواره در راستای ترویج هنر دینی و اسلامی موثر واقع شده است فراهم گردد.

گفتنی است دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج از 25 بهمن ماه در بندرعباس آغاز شده بود و امروز با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد.



 
ارسال نظرات