فرمانده بسیج دانش آموزی شهدا شهرستان اردکان به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش با خانواده دانش آموز شهید داود فتاحی اردکانی دیدار کردند .
کد خبر: ۸۸۲۷۵۹۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از اردکان ، محمد فتاحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء، به همراه جمعی از فرهنگیان بسیجی و رئیس و معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش اردکان به منظور دیدار با خانواده معظم دانش آموز شهید داود فتاحی در منزل ایشان حضور یافتند.

در این دیدارمسئولین ضمن تمجید میثاق با امام و شهدا برای پدر این شهید عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت کرده و از ایثار و فداکاری ایشان تجلیل نمودند.

در ادامه خانواده شهید فتاحی به بازگو کردن خاطراتی از رشادت های این شهید عزیز و نحوه شهادت ایشان پرداختند و پدر شهید فتاحی از حسن توجه مسئولین بسیج دانش آموزی و انجام برنامه دیدار و سرکشی و اظهار محبت و توجه نسبت به خانواده های شهدا تقدیر و تشکر نمود .

دانش آموز شهید "داود فتاحی اردکانی" دانش آموز دبیرستان ماندگار شرف در رشته علوم تجربی بوده است که پس از اعزام به جبهه های نبرد حق علیه باطل در تاریخ 19/10/1365 براثر اصابت ترکش درمنطقهعملیاتیشلمچهودر عملیات کربلای5 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و پیکر پاک و مطهر ایشان پس از شناسایی در تاریخ 1373/12/05 از تشییع به خاک سپرده شد.


ارسال نظرات