خبرهای داغ:
مدیرکل امورعشایر استان فارس با اشاره به جاری شدن سیلاب در مناطق قشقلاقی این استان گفت: سیلاب تمام راه‌های عشایری فارس را به طور کامل تخریب کرد.
کد خبر: ۸۸۲۷۳۸۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷

روح‌الله بهرامی  اظهار داشت: قبل از آغاز سامانه بارشی در استان فارس کمیته بحران اداره کل امورعشایر تشکیل و 16 تیم امدادی با  27 دستگاه خوردو سبک و سنگین به همراه 73 نیروی اداره کل عشایر آماده خدمت‌رسانی شدند.

وی با بیان اینکه بارندگی و سیلاب در مناطق قشلاقی عشایر فارس اتفاق افتاد بیان کرد: با اطلاع‌رسانی به موقع 175 خانواری که در معرض سیلاب بودند با برنامه‌ریزی و تدبیر لازم جابجا شده و به نوعی از خطر سیلاب نجات یافتند.

بهرامی خاطرنشان کرد: پس از وقوع بارندگی و جاری شدن سیلاب همچنین عشایری که در خطر بودند با همکاری هلال احمر شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها خدمات لازم امدادی به آنان داده شده و از سیل نجات یافتند.

مدیرکل امورعشایر فارس با بیان اینکه سیلاب تلفات جانی در عشایر فارس نداشت افزود: متاسفانه تمام راه‌های ارتباطی کوچ عشایر مسدود شد و تعدادی دام تلف شد و علوفه‌های ذخیره شده نیز خسارت دید.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز امدادرسانی به عشایری که دسترسی به آنان سخت بود در حال انجام است و ارزیابی لازم از میزان خسارت‌ها نیز اعلام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها