مدیر کمیته امداد ساوه گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری 619 دانش‌آموز و 159 دانشجواز حمایت‌های کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند شدند که این هزینه‌ها در مجموع به یک‌میلیارد و 130 میلیون ریال می رسد.
کد خبر: ۸۸۲۷۱۴۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حمزه زارعی مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه با اشاره به برنامه‌های حمایتی این نهاد گفت: کمیته امدادشهرستان ساوه هر ساله برنامه های متنوعی را برای جوانان و نوجوانان تحت حمایت تدارک می بیند.

وی افزود: برنامه‌های حمایتی کمیته امداد از دانشجویان و دانش آموزان در قالب پرداخت کمک هزینه تحصیلی، شهریه‌های دانشگاهی، اعزام به اردوهای فرهنگی و تفریحی، حمایت از نخبگان، شرکت در کانون‌های فرهنگی هنری و برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه تصریح کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری 619 دانش‌آموز و 159 دانشجواز حمایت‌های کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند شدند که این هزینه‌ها در مجموع به یک‌میلیارد و 130 میلیون ریال می رسد.

زارعی یادآور شد: در مدت مشابه سال گذشته 780 دانش‌آموز و 220 دانشجو از خدمات فرهنگی، آموزشی و پرورشی کمیته امداد شهرستان بهره‌مند شدند.

وی افزود: تلاش و کوشش در جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی با برگزاری کلاس‌های آموزشی، آموزش مکاتبه‌ای، انجام کارهای هنری وارائه مشاوره و راهنمایی از دیگر خدمات ارائه شده به د انش‌آموزان این شهرستان بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه در پایان خاطر نشان کرد این نهاد مردمی با همکاری خیران و نیکوکاران برای کمک دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند به مظنور موفقیت در امر تحصیل و رسیدن به مدارج تحصیلی عالی تلاش می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات