همزمان با ایام فاطمیه نمایشگاه «یاس کبود» به همت هیأت قائمیه روستای کفسان از توابع شهرستان خمین و با همکاری خادمین شهدا و حضرت زهرا(س) در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برپا شد.
کد خبر: ۸۸۲۷۱۳۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲

برپایی نمایشگاه یاس کبود با موضوع زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) به مناسبت ایام فاطمیه

سید نصرت‌الله هاشمی‌پور مسئول برگزاری نمایشگاه «یاس کبود» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برپایی این نمایشگاه گفت: اقدامات فرهنگی و توسعه مباحث فرهنگ ایرانی اسلامی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ است به این منظور در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش در اجرای کار فرهنگی برپایی این نمایشگاه را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی افزود: موضوع نمایشگاه یاس کبود زندگی حضرت فاطمه(س) و با محوریت فرزندان این بانوی بزرگ اسلام است که در 20 غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مسئول برگزاری نمایشگاه «یاس نبوی» در خمین گفت: 90 ماکت با تلاش بی وقفه 1500 نفر ساعت کار و مشارکت 35 نفر در مدت زمان کاری سه ماهه طراحی و برپا شده است.

هاشمی‌پور بیان کرد: این نمایشگاه با مشارکت و هزینه های به طور کامل مردمی با اعتبار بالغ بر 40 میلیون تومان ساخته شده که در راستای کیفیت بخشی به نمایشگاه در طراحی و ماکت ها از اساتید هنری برجسته کشوری و مشاوره روانشناسان استفاده شده است.

وی اضافه کرد: امسال پنجمین نمایشگاه در خمین و برپایی دهمین نمایشگاه است که قبل از آن در نقاط دیگر برگزارشده است که سال گذشته 40 هزار نفر در مدت 40 روز از این نمایشگاه بازدید کردند.

روایتگری زندگی حضرت زهرا (س) و پخش کلیپ از بخش‌های دیگر نمایشگاه است .

گفتنی است این نمایشگاه تا 23 اسفندماه برای بازدید عموم از ساعت 8 صبح الی 8 شب دایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات