مداح اهل بیت(ع) در گفتگو با «بسیج»:

برپایی مجالس حضرت زهرا(س) دفاع از حریم ولایت است

مجید بادکوبه گفت: برپایی مجالس عزاداری حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) زنده نگه داشتن رهروی و دفاع از حریم ولایت است.
کد خبر: ۸۸۲۷۱۰۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

مجید بادکوبه مداح و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایام فاطمیه بیان داشت: برپایی مجالس عزاداری حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) زنده نگه داشتن رهروی و دفاع از حریم ولایت است.

وی افزود: حضرت زهرا (س) از امام زمان خود یعنی امیرمومنان حضرت علی (ع) در برابر دشمنان حمایت علنی کردند، ایشان با یادآوری فرمایشات پدرشان بویژه در حجه الوداع در غدیر خم امر اطاعت از ولایت را گوشزد کردند و با ایراد خطبه پرده از چهره نفاق کنار زدند.

این مداح اهل بیت (ع) بیان داشت: امام صادق (ع) می فرمایند " حضرت زهرا (س) صدیقه کبری است و قرون پیشین بر محور شناخت و معرفت ایشان دور می زند" این بدین معناست برگزاری مجالس به نام حضرت فاطمه (س) و بیان سیره زندگی ایشان شناخت و درک بیشتر شخصیت و رفتار آن بزرگوار را پیش روی محبان قرا می دهد.

بادکوبه خاطر نشان کرد: شناخت و معرفت بیشتر موجب بصیرت و آگاهی انسان در همه مراحل مختلف زندگی می شود و اگر ما حضرت زهرا (س) را اسوه خود قرار دهیم همانگونه که ائمه عصمت و طهارت حضرت را اسوه خود قرا دادند در زندگی به موفقیت های زیادی دست خواهیم یافت.

ذاکر اهل بیت (ع) عنوان کرد: با الگو قرار دادن حضرت زهرا می توانیم در مسیر عبادت، اطاعت پذیری از ولی فقیه، برخورد با همسایگان و همسر و حضور در صحنه های اجتماعی به رشد و شکوفایی خوبی برسیم. ما با شرکت در این مجالس به زنده نگه داشتن امر حضرت زهرا (س) کمک خواهیم کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار