تجلیل از دانش‌آموزان برتر در زمینه های مسابقات علمی و فرهنگی هنری در اردکان

روز گذشته و طی مراسمی از دانش‌آموزان برتر در زمینه های مسابقات علمی و فرهنگی هنری و ... در هنرستان شفق ار دکان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۸۲۷۰۶۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، روز گذشته و طی مراسمی از دانش‌آموزان برتر در زمینه های مسابقات علمی و فرهنگی هنری و ... در هنرستان شفق ار دکان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که به همت آموزش و پرورش و با همکاری بسیج دانش آموزی اردکان در در هنرستان شفق شهرستان برگزار شد، 15 نفر از دانش آموزان برگزیده ی امسال در زمینه های مسابقات علمی و فرهنگی هنری با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه و مسئولین اداره آموزش و پرورش و فرمانده بسیج دانش آموزی اردکان تجلیل به عمل آمد. همچنین در این مراسم از زحمات فرمانده بسیج دانش آموزی تقدیر به عمل آمد..

حجه الاسلام و المسلمین سیداسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در این مراسم اظهار داشت : امروز در جشنی شرکت می‌کنیم که افتخاری بزرگ برای نام آموزش و پرورش اردکان و توسط دانش‌آموزان این هنرستان کسب شده است .

مدیر آموزش و پرورش اردکان نیز در سخنانی بیان کر د: در کسب این موفقیت همه تلاش‌ها، مشارکت‌ها و هماهنگی‌ها به ویژه تلاش خود دانش‌آموزان موثر بوده که جای قدردانی و تشکر را دارد .


ارسال نظرات
آخرین اخبار