بازدید معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از دوازدهمین نمایشگاه رسانه های مازندران:
در سومین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای مازندران در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی ساری رضایی این نمایشگاه را فرصتی برای معرفی توانمندی و ظرفیت های رسانه ای به مردم و مسئولان دانست.
کد خبر: ۸۸۲۷۰۵۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در سومین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای مازندران در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی ساری رضایی این نمایشگاه را فرصتی برای معرفی توانمندی و ظرفیت های رسانه ای به مردم و مسئولان دانست.
 سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا که به همراه علی ابراهیمی گتابی مدیر روابط عمومی و هیئتی، از دوازدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان در ساری بازدید کرد در گفتگویی بیان داشت: بی تردید رسانه ها نقش موثری در سمت دهی افکار جامعه دارند و در جامعه دینی وظیفه رسانه های فاخر و ارزشی مهمتر، حساس تر، بیشتر  و خطیر تر از سایر رسانه هاست.
 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا رسانه ها  را دارای امتیازی دانست که می توانند در اعتلا یا انتهای گشاندن جامعه موثر واقع شوند و ادامه داد: در جامعه دینی رسانه ها همانند رهبران و فرماندهان نظام دینی دارای اهمیت و نقش هستند و رسانه متعهد می تواند در موفقیت و بهروزی جامعه ایفای وظیفه کند.
وی سعود و سقوط جامعه را مرهون سمت دهی و جهت دهی های رسانه ای برشمرد و اظهار کرد: جامعه متمدن اسلامی همواره باید در کنار رهبران دینی و دلسوز از رسانه ای برخوردار باشند که در کنار مردم و مسئولین دلسوزانه برای رسیدن به اهداف الهی قلم زنند و یا تصاویری را برای رفع مشکلات و تبیین خواسته های مشروع مردم و حکومت ارائه دهند.
 رضایی تیله نوعی رسانه تراز انقلاب اسلامی را رسانه ای خواند که صاحبان آن با مجاهدت  و بی چشم داشت در راه اعتلای نظام و انقلاب اسلامی ایستادگی داشته و جانانه از چارچوب، اصول و اعتقادات اسلامی دفاع کنند همانگونه که حضرت فاطمه زهرا(س) با همه ناراحتی و جراحت بر پیکر نازنینش از ولایت زمان تخطی نکرد و همواره ولایتمدار باقی ماند و دفاع می کرد.  
 
  
ارسال نظرات
پر بیننده ها