خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
مسئول کانون بانوان شهر حسن آباد مطرح کرد:
صادقی: زنان ما با نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در خانواده‌ها با قناعت، مصرف درست و همت والا می‌توانند موجب خودکفایی اقتصاد ایران باشند.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۹۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، مسئول کانون بانوان شهر حسن آباد در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: نقش آفرینی زنان در اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است چرا که زنان در رابطه با مدیریت، هزینه ها، درآمدها، مصرف کالاها نقش اساسی را دارد و این افراد با تغییر نگرش و سبک زندگی و توجه به اقتصاد مقاومتی می تواند در اقتصاد خانواده و به دنبال آن اقتصاد جامعه و کشور نقش اساسی ایجاد کند.

صادقی مهمترین مؤلفه در اقتصاد مقاومتی را مدیریت صحیح مصرف دانست و گفت: زنان می توانند با فرهنگ سازی صحیح در مصرف؛ زمینه آرامش خانواده ها و در نتیجه جامعه را فراهم آورند.

وی  اشاره به این که نقش زنان بسیار پررنگ‌ تر از نقش مردان است، یادآوری کرد: زنان پرچم دار اقتصاد مقاومتی در جامعه هستند و با نهادینه کردن فرهنگ مصرف صحیح و تغییر سبک زندگی به سوی سادگی و ساده زیستی موجب اصلاح جامعه می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: زنان همچنان با احیای مشاغل خانگی از جمله صنایع دستی، پرورش دام و طیور، قالی بافی و سایر مشاغل مشابه می‌توانند در دست یابی به اقتصاد مقاومتی نقش‌پذیر باشند، پس زنان ما با نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در خانواده‌ها با قناعت، مصرف درست و همت والا می‌توانند موجب خودکفایی اقتصاد ایران باشند.

مسئول کانون بانوان شهر حسن آباد در بخهش دیگری از کفتگوی خود افزود: در جهت تحقق و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری کانون بانوان شهر داری شهر حسن آباد نیز اقدام به تشکیل کلاس های عروسک سازی، بافتنی، خیاطی و … کرده است که مورد استقبال خواهران قرار گرفته است و با فروش محصولات خود هم به اقتصاد خانواده و هم اقتصاد جامعه و کشور کمک می کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، در این کلاس ها تعداد 15 نفر از خواهران در مدت 17 روز شرکت کردند که با پیشنهاد و استقبال آن ها  این کلاسها  در مرحله بعدی همادامه خواهد داشت.

با توجه به حادثه تأسف بار پلاسکو و شهادت جند تن از آتش نشان های فداکار در یک اقدام پسندیده به یاد این عزیزان عروسک های آتش نشان توسط خواهران بافته شده تا یاد و خاطره این عزیزان همیشه در خاطره ها بماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها