خبرهای داغ:
حجت الاسلام هاشمی گفت: امروز دشمن با اجرای پروژه خطرناک نفوذ درصدد سوق دادن جوانان به سوی سراشیبی خطرناک بی عفتی، بی بند و باری و ترویج فساد در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۸۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، ظهر امروز جلسه ای در خصوص حجاب و عفاف در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی بن رود با حضور بیش از 200 نفر از بانوان بخش بن رود و شهر ورزنه برگزار شد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بخش بن رود و شهر ورزنه در این مراسم گفت: امروز دشمن با اجرای پروژه خطرناک نفوذ درصدد سوق دادن جوانان به سوی سراشیبی خطرناک بی عفتی، بی بند و باری و ترویج فساد در جامعه است و تنها راه مقابله با این پروژه، بازگشت به اصل خود و احیاء فرهنگ غنی ایرانی و عفاف و حجاب در جامعه است.

حجت الاسلام محمد هاشمی بیان کرد: رعایت حجاب و عفاف در انسان، منشا درونی و ریشه در سیرت و گرایش های قلبی انسان دارد.

وی با اشاره به یکی از آیات سوره های مبارکه احزاب در بحث حجاب و عفاف، افزود: خداوند می فرماید؛ علت ترویج و خودنمایی زن از روی جهالت و نادانی است و بانوان ما باید دقت داشته باشند که دستخوش این جهالت و نادانی نشوند از سوی دیگر یکی از راه های ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تدوین آثار فاخر و کتب مربوط به آن است تا از این طریق بتوانیم در راه تقویت ارزش های دینی و اسلامی موفق باشیم.

مسئول تبلیغات بن رود خاطرنشان کرد: با وجود حجاب، زن و مرد مسلمان امنیت پیدا می کنند و از این روی، موضوع حجاب و عفاف به عنوان یک فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه از اهمیت ویژه برخوردار است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها