جانشین فرمانده سپاه کربلا عامل اقتدار نظام را تقویت روحیه انقلابی گری و حب انقلابی دانست.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۷۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی در همایش پیشکسوتان فرهنگی و تبلیغات سپاه کربلا گفت: مردم مومن با روحیه انقلابگری وارد دفاع 8 ساله شده و این روحیه به مدد رزمندگان آمده و پیروزی را رقم زده و توانستند حقانیت خود را اثبات و دشمنان را در دستیابی به اهداف پلید ناکام گذارند.
سرهنگ محمدرضایی حب انقلابی را اولین مولفه ی انقلابیون یاد کرد و افزود: پاسداری و ماندگاری از ارزشهای انقلاب اسلامی وابسته به مولفه حب انقلابی است و لذا دشمن تلاش می کند تا این مبنا را بی مفهوم کند و با کمرنگ کردن انقلاب، آن را از بین ببرد.
جانشین فرمانده سپاه کربلا با عنوان اینکه بلوغ انقلاب اسلامی مستلزم تلاش، مجاهدت و ایستادگی انقلابیون دارد تصریح کرد: حب انقلابی همراه با عمل انقلابی موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی را تضمین می کند.
وی درک انقلابی  را برای رسیدن به مرحله حب انقلابی لازم برشمرد و ادامه داد: برای درک انقلابی باید معنویت و ایمان در جامعه را افزایش داد تا این مهم کمرنگ نشده و در جامعه فروکش نکند.
 سرهنگ پاسدار حسین محمدرضاییمولفه دیگر فعالیت های انقلابی را تقویت و احیاء ارداه قوی مردمی خواند و اظهار کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی تمام شدنی و منحصر به وقت خاصی نیست لذا بر همه تکلیف  است تا همانند لباس روحانیت پاسداری را ارج نهاده و در تمام وقت انقلابی اندیشید و انقلابی عمل کرد . 
ارسال نظرات
پر بیننده ها