خبرهای داغ:
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی قم گفت: با توجه به پایدار شدن وضعیت هوای استان در اواسط هفته جاری، تا پایان این هفته آلودگی هوا تشدید می شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۵۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
آلودگی هوا از اواسط هفته جاری در قم تشدید می شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد رضا قاضی با بیان این که تا پایان هفته جاری پدیده خاصی در استان قم رخ نمی دهد، افزود: از فردا شاهد پایداری هوا در استان خواهیم بود که در نتیجه وارونگی دمایی رخ می دهد.

وی اضافه کرد: در فصل زمستان به محض پایداری هوا، وارونگی دمایی رخ می دهد که از روز دوشنبه تا پایان هفته، هوای استان به دلیل پایداری هوا آلوده می شود.

وی با اشاره به بارش برف در صبح امروز، گفت: بارش ها به میزان یک تا 2 میلی متر بود که تقریبا تمام استان را فراگرفت و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش ها بیشتر بود.

به گفته قاضی، شب گذشته سردترین نقطه استان قم، شهر دستجرد با 6 درجه سانتیگراد زیر صفر و گرم ترین نقطه استان نیز منطقه جمکران با 14 درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

وی گفت: امروز هوای قم نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید، به تدریج کاهش ابر خواهد بود و دمای امروز نیز 6 درجه سانتیگراد بالای صفر است.

وی خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد نیز بین 35 تا 55 کیلومتر بر ساعت از سمت شمال غربی خواهد بود.

قاضی با بیان این که آسمان قم فردا و پس فردا صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد است، افزود: حداقل دمای امشب و فردا شب پنج درجه سانتیگراد زیر صفر و پس فردا نیز سه درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد بود.

وی ادامه داد: حداکثر دمای فردا و پس فردا نیز 10 و 12 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها