غلامعباس احمدی گفت: در زمان حضرت علی (ع) از امیرالمومنین حمایت نشد و در نتیجه دخت نبی اکرم بهانه مختلف فاطمه الزهرا(س) سیلی خورد و اگر امروز از ولی‌فقیه حمایت نشود اسلام ناب محمدی سیلی می‌خورد.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۲۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱


به گزارش خبر گزاری بسیج از دشتی غلامعباس احمدی در جمع فرماندهان و شورای حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران حوزه کوثر ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ابراز داشت: مقام والای حضرت زهرا (س) با دفاع و شهادت در راه ولایت تکمیل شد و ارزش ولایت را بیش از پیش نشان داد.

وی با اشاره و استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان گفت: برخی اقدام علیه نظام و انقلاب و ولایت فقیه را سوء تفاهم و دعوای ساده‌ای انگاشته‌اند که دعوت به آشتی ملی می‌کنند.

وی افزود: همه ما بسیجیان باید بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری را به دقت رصد کرده و برای دیگران تبیین کنیم که این بیانات به مثابه چراغ و مشعل راهنما برای همگان است.

وی تصریح کرد: در زمان حضرت علی (ع) از امیرالمومنین حمایت نشد و در نتیجه دخت نبی اکرم بهانه های مختلف فاطمه الزهرا(س) سیلی خورد و اگر امروز از ولی‌فقیه حمایت نشود اسلام ناب محمدی سیلی می‌خورد.

وی گفت: انجام وظایف و امور محوله به شوراهای پایگاه به نحو احسن، مانند عبادت است و نوعی جهاد به شمار می‌رود که تحقق آن باعث سرور رهبر انقلاب و ذلت دشمنان و بدخواهان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها