فرمانده سپاه ناحیه ایوان از اجرای 51طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان ایوان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۱۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ 2 پاسدار محمد حسین فولادی، فرمانده سپاه ناحیه ایوان، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 51 طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در شهرستان ایوان اجرایی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایوان به اعتبار در نظر گرفته شده در این راستا اشاره کرد و گفت: بیش از 8 میلیاردریال در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در شهرستان ایوان هزینه شده است.

سرهنگ فولادی بابیان اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی بیشتر در روستاهای این شهرستان تمرکز دارند، گفت: این طرح‌های در زمینه‌های تولید عسل، پرورش قارچ، مرغ بومی، پرورش ماهی زنبور و .... است که باهدف اشتغال‌زایی اجراشده همچنین در عرصه صنایع تبدیلی در زمینه تولید انواع ترشیجات و خیار شورو چرم دوزی اقداماتی انجام‌شده و این نهاد آمادگی دارد در تمامی زمینه‌ها و باهدف بهره‌وری کامل و تأمین امنیت غذایی از تمامی افرادی که تمایل به ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی دارند، حمایت کند.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان در پایان گفت :اقتصاد مقاومتی یک اندیشه علمی و عملی اقتصادی است که نتیجه آن سازمان بخشی به اقتصاد داخل، قطع وابستگی از خارج که تحول و پویایی در صنایع تولیدی را به دنبال خواهد داشت ،آنچه که تحت عنوان اقتصاد مقاومتی از زبان رهبر فرزانه انقلاب بیان می گردد برگرفته از آیات و روایات و منطبق بر ظرفیت های عظیمی است که خداوند متعال به این ملت ارزانی داشته است و قطعا نسخه شفابخش رهایی از هر گونه وابستگی خواهد بود.


ارسال نظرات