خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در واکنش به اظهارات اخیر استاندار خراسان جنوبی بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۹۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در واکنش به  اظهارات اخیر استاندار خراسان جنوبی بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد:

آقای استاندار! به کجا چنین شتابان...؟!
 

اگر بعضی آقایان تحت تاثیر تبلیغات فاسد قرار گرفته اند و بدون تحقیق مطالبی آنچنان تند و بی حساب بگویند ، با دست خود تیشه به ریشه انقلاب و بالاخره اسلام می زنند.(صحیفه امام ، ج19 ، ص 421)

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد متاسفیم که شنیدن صداهایی نامانوس از قلب فرهنگی استان، ما را بر آن داشت تا دست بر قلم بریم و سکوت معنادارمان را بشکنیم تا زمامداران چند روزه امور مپندارند که هر حرکت اشتباهشان بی پاسخ خواهد ماند.

آقای استاندار! هنوز مدتی از ورود پر سر و صدایتان، عزل و نصب های پیامکی تان و مخالفت هایتان با یادواره های شهدا نگذشته بود که با اظهاراتی قابل تامل خواستید قدم در راهی بگذارید که نه در شان انقلاب و نه در شان مردم انقلابی استان است.

به جای آن که ندای مردم محروم روستاهای سربیشه و نهبندان را بشنوید ، به جای آن که برای بهبود اوضاع اقتصادی استان قدم بردارید، به جای آن که دغدغه تان نبود آب در 496 روستای محروم استان یا خالی از سکنه شدن 1703 روستای خراسان جنوبی باشد ، دغدغه تان شده رقص خانم ها و آقایان در مجلس عروسی؟؟ تمام مشکلات مردم را حل کرده اید که دغدغه تان شده مجاز یا غیر مجاز بودن شجریان؟ به ما چه مربوط که رئیس جمهور شجریان گوش می دهد یا نه! مگر ریاست محترم جمهور مرجع تقلید شده اند که مقلدشان شویم ؟

نکند به دنبال صدای تار و دف هستید تا صدای شکسته شدن استخوان های محرومین زیر فشار اقتصادی را نشنوید! نکند از فریاد جمعیت آماده به کار اما بی شغل استان فرار می کنید ؟؟ خیالتان را راحت کنیم ، نه صدای موسیقی گوش هایتان را پر خواهد کرد ، نه رقص زنان و مردان چشمهایتان را. فقط کافیست از پنجره اتاقتان ، خانه های گلی پشت استانداری را بنگرید ؛ تا هم صدای ناله محرومیت را بشنوید و هم به عینه شرایط را ببینید .

فقط کافی است کمی از مشاورانتان در مورد مردم فهیم استان بپرسید تا یقین کنید که اینجا کوفه و شهر هزار مذهب نیست که موج راه بیاندازید و موج سواریتان را به رخ دوستان پایتخت نشینتان بکشید. اگر منظورتان از موسیقی و محدودیت برخی کنسرت های معلوم الشرایط است باید بگوییم دیگر حنایتان رنگی ندارد .

مردم فهیم خراسان جنوبی خود بر اعمال مسئولین واقف اند؛ پس بهتر است تا دست از سیاه نمایی بردارید و چشمانتان را بر حقیقت بگشایید و اگر دلتان برای رقص تنگ شده ، به هرجا که می خواهید بروید تا جوانانی که اهل کار و خدمت اند ، نه جو سازی و بازی با احساسات، کار را بدست بگیرند. هیچ یک از مردم و دانشجویان فهیم و انقلابی مخالف هنر نیستند به شرطی که مرزبندی بین هنر و ابتذال را مشخص کنید.

متاسفانه دغدغه 7 ماهه تان برگزاری جشن در استانداری است ؛ اما شک نداریم حتی نام روستای فوق محروم چاه شولک را هم نشنیده اید. آیا تاکنون با هفته ای 20 لیتر آب زندگی کرده اید؟ آیا تاکنون تنها و تنها با پول یارانه زندگی گذرانده اید؟ آیا تاکنون برای هزینه درمان خود درمانده شده اید؟ آیا تاکنون به کودکان کار چهارراه های سطح شهر فکر کرده اید؟ ضمنا بفرمایید فقاهتتان را از کدامین مدرسه دینی دریافت کرده اید که حکم اسلامی می دهید؟

آقای استاندار! حرف زدن با شما را فایده ای نیست. انتظار از مسئولین و دغدغه مندان استانی بود که بنابر احساس تکلیفشان ریاست فردی چون شما را در استان تاب نیاورند و حال که چنین عریان بر پیکره ی دین و دینداری تاختید و بی تعارف، لاابالی گری را طلب کردید هیچ حجتی بر ما باقی نمانده که باز هم زبان در کام کشیم و مهر سکوت بر سینه ی پر درد خود بزنیم.

آقایان مجمع نمایندگان استان، نماینده محترم ولی فقیه، امام جمعه محترم، فرمانده محترم سپاه پاسداران استان، فرمانده محترم نیروی انتظامی استان، ای که دستتان میرسد کاری کنید. امروز باید در پاسخ به این زیر سوال رفتن نظارت های دینی در جامعه با غیرت و همت انقلابیتان به میدان آیید...

والعاقبه للمتقین

ارسال نظرات
پر بیننده ها