فرمانده لشکر عملیاتی گیلان:

مدافعان حرم با فرمان ولایت فقیه، افتخار و امنینت را برایمان به ارمغان آورند

فرمانده لشکر عملیاتی گیلان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شهدا با فتوای جهاد امام(ره) به جبهه ها رفتند و از خاک میهن دفاع کردند گفت:مدافعان حرم نیز تنها با یک از اشاره ولایت فقیه افتخار و امنینت پایدار را برایمان به ارمغان آورند.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۷۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از انزلی، سردار محمدعلی حق بین اظهار داشت: همگی باید قدر ایام فاطمیه (س) را بدانیم و قهرمان شهدا و جانبازان و خانواده معظم، شهدای ما هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی گیلان با بیان اینکه بندرانزلی با حجم بالای جانفشانی های شهدا و اهدای دو شهید مدافع حرم افتخاراتی درکنار افتخارات دوران انقلاب اسلامی ثبت به جهان اسلام ثبت کرده است افزود: باید جوانان امروز  که دوان دفاع مقدس را درک نکرده اند با شهدا چقدر است.

سردار حق بین با تاکید بر اینکه همه ما دنبال آن هستیم که انقلاب  اسلامی را به انقلاب امام زمان وصل کنیم تصریح کرد:؛ شهدای ما دردوران دفاع مقدس افتخارات زیادی برای ما آوردند و امنیت کشور را پایدا کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی گیلان با اعلام اینکه شهدا بنای انقلاب اسلامی را روی پایه های درست طراحی کردند افزود: امام (ره) دین را از دوران صدر اسلام به دوران ما آوردند و همچنین امام و شهدا به ما آموختند که روی پای خود در تمامی عرصه ها بمانیم و از کسانی که درمسیر دین قرار گرفتند جلوتر باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا راه درست زندگی کردن را به ما آموختند عنوان کرد:  باید راه درست شهدا را ادامه دهیم و جوانان امروز ما دردفاع از حریم ولایت و امنیت، پیروز بوده و در در سطح بالاتری پایداری امنیت و ولایتمداری را بروز داده اند.

حق بین خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس شهدا با فتوای جهاد امام(ره) به جبهه ها رفتند و از خاک میهن دفاع کردند و مدافعان حرم نیز تنها با اشاره ولایت فقیه افتخار و امنینت پایدار را برایمان به ارمغان آورند.

فرمانده لشکر عملیاتی گیلان با اشاره به اینکه شهدا سنگ محکی دست ما دادند که با آن می توانیم هر چیزی را تبدیل به طلا کنیم تصریح کرد: امروز امنیت اطراف کشور وبندر انزلی از شهرستان هایی است که بیشترین رزمنده ها را برای دفاع از حرم اعزام کرده اند.

حق بین با اعلام اینکه بندر انزلی بعد از شهرستان رشت تنها شهرستانی بود که دو شهید مدافع حرم داده است گفت: محل شهادت دوشهید خیلی به هم نزدیک و در سمت چپ و راست یک روستا با فاصله یک کیلومتراست.

وی افزود: قطعا شهدا برای ما یک درس هستند وباید از راه شهدا تخطی نکنیم مسیری که تا کنون آمدیم درست  بوده است تا انقلاب اسلامی  به سر منزل مقصود برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار