توجه به تکمیل زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه گذار، ضروری است که با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی در شهرستان ها، می توان به جذب سرمایه گذاران خوشبین بود.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۵۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان خرمدره در مراسم جشن انقلاب در مسجد روستای قلعه حسینیه خرمدره، به بیان برخی ویژگی های منطقه ای و جغرافیایی شهرستان خرمدره و روستای قلعه حسینیه پرداخت و گفت: شهرستان خرمدره، یکی از مهاجر پذیرترین شهرستان‌های استان زنجان به شمار می رود که می توان با بهبود زیرساخت‌های توسعه ای، زمینه حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی را در این منطقه بیش از پیش فراهم کرد.

حجت محمدی به بیان برخی از مشکلات موجود مردم این روستا پرداخت و ضمن درخواست مساعدت‌های لازم از مدیران استان، افزود: 1500 هکتار از اراضی زراعی این روستا در منطقه ای بالاتر از راه‌آهن قرار گرفته که اهالی برای حضور در مزارع خود، روزانه باید حدود 15 کیلومتر مسیر را طی نمایند که با احداث یک پل زیرگذر در این منطقه، می توان مسیر تردد روستائیان را به 2 کیلومتر کاهش داد.

فرماندار شهرستان خرمدره محمدی همچنین میدان ورودی این روستا را نیز نیازمند بهسازی و رسیدگی جدی دانست و اظهار کرد: به دلیل محدودیت های اعتباری، این اقدام تاکنون صورت نگرفته که باید در اسرع وقت مورد رسیدگی جدی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان خرمدره:

توجه به تکمیل زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه گذار، ضروری است

فرماندار شهرستان خرمدره بر ضرورت توسعه و تکمیل زیرساخت‌های لازم در این شهرستان تاکید کرد و گفت: با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی در شهرستان ها، می توان به جذب سرمایه گذاران خوشبین بود.وی همچنین دوران مسئولیت مدیران را امانت الهی دانست و ابراز امیدواری کرد: با تلاش و اهتمام جدی مدیران و مسئولین در خدمت رسانی به مردم به ویژه روستائیان، شاهد آبادانی بیش از پیش کشور و استان زنجان باشیم.

ارسال نظرات