نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مباحثی چون آشتی ملی برای منحرف کردن ذهن مردم انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۴۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سال 88 و پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، عده‌ای با بیان دروغ بزرگ تقلب، کشور را چند ماه به آغوش تنش و درگیری کشاندند.
 
طرح آشتی ملی برای منحرف کردن ذهن مردم است
 
وی افزود: در آن دوران برخی‌ها نیز فریب این بازی را خورده و با فتنه‌گران هم‌صدا شدند، اما بصیرت ‌و آگاهی اکثریت جامعه و هدایت‌های مدبرانه مقام  عظمای ولایت،‌ خیلی زود دست‌های فتنه‌گران را رو کرد.

نماینده مردم کرج در خانه ملت تصریح کرد: به همین دلیل در نهم دی با خروش بی‌سابقه و کم‌نظیر ملت ایران در دفاع اسلام، انقلاب، ایران و ولایت، طومار فتنه‌گران جمع شد.

اکبریان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بر اساس رأف سات اسلامی با اخلال‌گران نظم و امنیت کشور برخورد کرد و اگر چه فتنه‌ آنها آسیب‌های زیادی را به کشور و مردم وارد کرد،‌ اما هرگز متناسب با جرائمی که مرتکب شدند، در دستگاه قضایی مجازات نگردیدند.

وی بیان داشت: در چنین شرایطی سخن از آشتی ملی مطرح کردن، در حقیقت تلاش برای منحرف کردن ذهن مردم و ایجاد تنش‌های دیگری است.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز افزود: وقتی سخن از آشتی ملی مطرح می‌کنند، می‌خواهند اینگونه به افکار عمومی داخل و همچنین خارج از کشور القا کنند که تنش‌ها و اختلافات و قهرها در ایران به اوج رسیده و ما از سر دلسوزی می‌خواهیم همه را آشتی بدهیم.

اکبریان ادامه داد: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در رهنمودهای اخیر تاکید فرمودند "مگر مردم با کسی قهر هستند که حرف از آشتی ملی می‌زنید" و معظم‌له با این رهنمود، توطئه جدید دشمنان را خنثی کرد.

وی تاکید کرد: مردم باید هوشیار و آگاه باشند و در آستانه انتخابات حساس شوراهای اسلامی شهر و به ویژه ریاست جمهوری، فریب اینگونه بازی‌ها را نخورند.

اکبریان در پایان خطاب به کسانی که شعار آشتی ملی را سر داده‌اند، گفت: اگر در سخنان خود صادق هستید، چرا دست از توطئه و تنش و دسیسه بر نمی‌دارید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها