خبرهای داغ:
حاج آقا غلامی امام جمعه شهر چرمهین از شهرستان لنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرمهین ضمن بیان نقش روحانیت در انقلاب گفت: جامعه امروز از روحانیت انتظار به جایی دارد که پیشتاز و جلو دار انقلابیون باشد وقتی امام و روحانیت انقلابی باشد مردم هم در صحنه اندو هرجایی که ضرورت داشته باشد مردم هم انقلابی اند پس مسئولین هم باید انقلابی باشند .
کد خبر: ۸۸۲۶۸۳۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان ،حاج آقا غلامی امام جمعه شهر چرمهین از شهرستان لنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرمهین ضمن بیان نقش روحانیت در انقلاب گفت: جامعه امروز از روحانیت انتظار به جایی دارد که پیشتاز و جلو دار انقلابیون باشد وقتی امام و روحانیت انقلابی باشد مردم هم در صحنه اندو هرجایی که ضرورت داشته  باشد مردم هم انقلابی اند و وقتی مردم و روحانیت انقلاب اند  پس مسئولین هم باید انقلابی باشند .
امام جمعه شهر چرمهین افزود:وقتی مردم انقلابی اند مسئولین باید در خدمت این مردم باشند ،در خدمت مردمی که در 22 بهمن ماه به صحنه آمدند وجواب یاوه گویی های ترامپ را دادند.
ایشان ضمن تشکر از شرکت مردم  در راهپیمای 22 بمهن افزودند که: اگر مردم در 22بهمن به صحنه آمدند  و از ارزشهای انقلاب دفاع کردند به این معنی نیست که گلایه ای ندارندو مشکل معیشت ندارند ،ویا به این معنی نیست که به مسئولی که پشت میز خود نشسته و وارد صحنه نمی شود گلایه ندارند.
حاج آقا غلامی در ادامه گفت: چه معنی دارد وقتی 250 میلیارد برای ریزگرد ها تصویب می شود ولی 19 میلیارد آن اختصاص داده شده است و با این عمل یک استان و حتی چند استان کارش مختل می شود ، چه معنی دارد وزیر دولت انقلاب اسلامی قرداد را در منزل سفیر سوئیس ببنددکه مورد تحقیر واقع شود .
خطیب جمعه شهر آیت ارباب (چرمهین ) در خصوص بانیان فتنه 88گفت: سران فتنه در مقابل نظام یک سال نیم ایسادند و بر ادعای نادرست خود «تقلب در انتخابات» پافشاری کردند و سر انجام نظام در 25 بهمن 89با آنان برخورد کرد وسران فتنه را حصر خانگی کرد تا توبه کنند، کسی که گول خورده و تقلب را قبول کرده باید توبه کند و به جمع مردم برگردد نه اینکه شبکه های بیگانه دعوت به آشتی ملی کنند که این بحث انحرافی است و معلوم نیست شبکه های بیگانه چه خوابی برای مردم و این مملکت دیده است و در این موضوع مردم بصیر باید تصمیم بگیرند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها