استاندار زنجان:

ایران می تواند در انتقال دانش فنی و مهندسی در کنیا همکاری چشمگیری داشته باشد

به دلیل نیاز‌های جدی که در حوزه تامین مصالح ساختمانی در کنیا ، ایران می تواند در تامین مصالح، انتقال دانش فنی و مهندسی به منظور طراحی و ارائه مشاوره های احداث ساختمان و مسکن به صورت انبوه در کنیا همکاری چشمگیری داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۲۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، استاندار زنجان در سفر هیات تجاری و بازرگانی استان زنجان گفت: قرار است با کمک سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان و دانشجویان فعال در این حوزه، در تامین تجهیزات و دانش مورد نیاز جهت انجام مراحل کاشت، داشت و برداشت با کشور کنیا همکاری نماییم.

اسداله درویش امیری افزود: از آنجایی که استان زنجان در حوزه کشاورزی سنتی و صنعتی از ظرفیت های بالایی برخوردار است، بنابراین توان همکاری در این زمینه با کشور کنیا در استان وجود دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: به دلیل نیاز‌های جدی که در حوزه تامین مصالح ساختمانی در کنیا وجود دارد، ایران می تواند در تامین مصالح مورد نیاز و نیز در انتقال دانش فنی و مهندسی به منظور طراحی و ارائه مشاوره های احداث ساختمان و مسکن به صورت انبوه در کنیا همکاری چشمگیری داشته باشد.

تصریح کرد: مسئولین و مردم این کشور خواهان انتقال مونتاژ برخی قطعات و تولیدات صنعتی به کنیا هستند تا بدین وسیله علاوه بر انتقال دانش، در جذب نیروی کار این کشور نیز موثر باشند.

گفتنی است، استاندار زنجان علاوه بر بازدید از نمایشگاه اختصاصی ایران در این کشور، در نایروبی پایتخت کنیا با قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت این کشور و نیز امبوگوا کینوتیا استاندار ناکورو دیدار و گفتگو کرد.

رایزنی پیرامون انتقال خدمات فنی مهندسی و انتقال تکنولوژی هایی همچون سبک ‌سازی، انبوه‌سازی مسکن، تولید یا انتقال مواد اولیه ساخت‌وساز ساختمان به ترتیبی که از مواد اولیه و مصالح ساختمانی تولیدی دو کشور استفاده شود و کشت فرا سرزمینی از دیگر برنامه های سفر استاندار زنجان به کشور کنیا بود.

لازم به ذکر است: استاندار زنجان از فضای نمایشگاه اختصاصی ایران به وسعت 200 مترمربع از سوی اتاق بازرگانی زنجان به منظور معرفی توانمندی‌های استان زنجان در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کشور کنیا اختصاص یافته بازدید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار