فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:شهید میرحسینی یک جریان و فرهنگ انقلابی است که نس جوان وآینده ساز بایداین شهید را الگو قرار گیرد
کد خبر: ۸۸۲۶۸۰۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادواره شهیدان میر حسینی  با تأکید بر الگو قرار دادن سیره شهدا در زندگی، با بیان اینکه افتخار داریم که پس از افتتاح حسینیه عاشقان ثارالله اولین مراسم را برای فرمانده و دوستی از دوران دفاع مقدس سردار میرحسینی برگزار کنیم، اظهار داشت: هر مراسم و یادواره ای که به نام شهداء برگزار می شود باید از آن فیض و بهره برد .
وی با بیان اینکه شهداء نیازمند برگزاری این برنامه ها نیستند بلکه آنها زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند ادامه داد: همه ما باید با برگزاری این برنامه ها دل در گرو شهداء بدهیم و شهداء را قسم دهیم که راه راست را به ما نشان داده و یاری مان کنند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برگزاری این مراسمات قلب ها را به هم نزدیک و نعمت های الهی را سرازیر می کند افزود: ماییم که به برگزاری این گونه مراسمات نیازمندیم نه شهداء.
سردار معروفی تصریح کرد: در هر مراسم باید یک ویژگی از شهدا را بیاموزیم و سر منشاء حیاتمان قرار دهیم و امروز باید سردار شهید میرحسینی این شخصیت تاثیر گذار دوران دفاع مقدس را که منشاء وحدت دراستان است را الگو قرار دهیم.
این همرزم شهید میرحسینی، ادامه داد: سردار شهید میرحسینی شخصیتی انقلابی غیرمحافظه کار، دنبال پیشروندگی و پیش برندگی بود که همواره دست رد به سینه دشمنان می زد که ما اگر میر حسینی شویم می توانیم انقلابی بمانیم؛ چرا که میرحسینی انقلابی فکر و عمل می کرد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهید میرحسینی انقلابی فکر و عمل می کرد و حول محور ولایت بود خاطر نشان کرد: با شناختی که از شهید میرحسینی دارم، اگر وی امروز حاضر بود، اصرار بر ادامه راه امام(ره) و ولایت داشت و همچنان دست رد به سینه دشمن می زد چرا که میرحسینی و همه شهدا برای حفظ همین ارزشها جان خود را فدا کردند.
وی با بیان اینکه خروجی این جلسات باید تفکر در سیره شهدا باشد اضافه کرد: اگر امروز میر حسینی حضور داشت بر پیروی از نظام و ولایت و داشتن روحیه انقلابی و جهادی تاکید می کرد.
وی در پایان شهید میرحسینی را یک جریان و فرهنگ انقلابی دانست که باید الگو قرار گیرد.
ارسال نظرات