جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه با بیش از یکصد دستگاه ماشین آلات، به مردم امدادرسانی کرد گفت: 42 دستگاه ماشین آلات سنگین، 60 دستگاه خودرو کمک دار و 12 دستگاه آمبولانس از مجموعه سپاه استان برای خدمت رسانی به مردم در اختیار دستگاه ها و مردم عزیز استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۷۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

سردار مهدی کاظمی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به بحران برف در گیلان اظهار کرد:بدنبال مشکلاتی که در برف گذشته برای استان پیش آمده بود سپاه قدس گیلان در نشست ستاد مدیریت بحران استانداری پیشنهادات و نقشه راهی برای جهت جلوگیری از مشکلات ناشی از بحران برف کنونی ارائه کرد.

وی تصریح کرد:استفاده از امکانات مهندسی، تحویل خودروهای کمک دار به ادارات برق و گاز و همچنین نیروی انسانی سازمان یافته از سه محور پیشنهادی سپاه برای بحران برف بود.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان ادامه داد: سپاه‌ پاسداران گیلان با ماشین‌آلات مهندسی در سه منطقه شرق، شمال و مرکز استان برای رفع مشکلات ناشی از برف در گیلان مستقر شد.

سردار کاظمی پور با بیان اینکه سپاه قدس گیلان با بیش از یکصد دستگاه ماشین آلات، به مردم امدادرسانی کردخاطرنشان کرد: 42 دستگاه ماشین آلات سنگین، 60 دستگاه خودرو کمک دار و 12 دستگاه آمبولانس از مجموعه سپاه استان برای خدمت رسانی به مردم در اختیار دستگاه ها و مردم عزیز استان قرار گرفته است.

وی از آماده باش 18 گردان بسیج برای خدمات‌رسانی مطلوب در استان خبر داد و گفت:نیروهای بسیجی در راستای رفع مشکلات ناشی از بارش برف به مردم فهیم استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

ارسال نظرات