ضمن تلاش در جهت بازگشایی جاده های مسدود شده، امدادرسانی به خودروها و مسافرین در محورهای مواصلاتی استان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۷۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی استان گفت: جاده های مواصلاتی استان در محور های زنجان-بیجار، زنجان- دندی، زنجان-ماهنشان، زنجان-طارم، تهم-چورزق، خدابنده-سلطانیه، خدابنده-ابهر و آزادراه زنجان-قزوین مسدود می باشد.

صفی اله کرامتی به تلاش راهداران، واحدهای امداد و نجات جاده ای، نیروهای هلال احمر و پلیس راه در جهت خدمت‌رسانی به مسافرین در مسیرها و جاده های استان اشاره نمود و افزود: ضمن تلاش در جهت بازگشایی جاده های مسدود شده، امدادرسانی به خودروها و مسافرین در محورهای مواصلاتی استان همچنان ادامه دارد.

وی از نجات 2 نفر از شهروندان که در ییلاقات طارم در کولاک مانده بودند خبر داد و اظهار داشت: این دو شهروند با تلاش نیروهای امدادی از کولاک شدید در ارتفاعات جمال‌آباد و باکلور نجات یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان همچنین به اعزام نیروهای امدادی جهت کمک‌رسانی به دو مادر باردار در ترکان‌ده سلطانیه و مرصع زنجان اشاره نمود و تاکید کرد: آمادگی های لازم جهت امدادرسانی و اسکان مسافرین در راه مانده در تمامی شهرستان های استان فراهم شده است.

ارسال نظرات