خبرهای داغ:
امام جمعه زرین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ زرین شهرگفت:کسانی که با انقلاب و ارزش های نظام مخالف هستند و در زمین دشمن بازی می کنند در جامعه از جایگاهی نباید برخوردار باشند و کسانی که به هر نحوی از عوامل فتنه ۸۸ حمایت می کنند و دم از آشتی ملی می زنند بدانند که مردم با بصیرت کشورمان با افرادی که مجری برنامه های صهیونیستی هستند و از خارج مرزها فرمان و دستور می گیرند آشتی نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۵۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان ،امام جمعه زرین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ زرین شهرگفت:کسانی که با انقلاب و ارزش های نظام مخالف هستند و در زمین دشمن بازی می کنند در جامعه از جایگاهی نباید برخوردار باشند و کسانی که به هر نحوی از عوامل فتنه ۸۸ حمایت می کنند و دم از آشتی ملی می زنند بدانند که مردم با بصیرت کشورمان با افرادی که مجری برنامه های صهیونیستی هستند و از خارج مرزها فرمان و دستور می گیرند آشتی نخواهند کرد.

حجت الاسلام باقریان با تاکید بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن آحاد مردم در یک جامعه یادآور شد: مقام معظم رهبری در ادمه تاکیدات خود به انقلابی بودن حوزه علمیه قم اشاره کردند و فرمودند اگر حوزه های علمیه انقلابی بمانند خطری متوجه نظام نخواهد شد.

وی با توجه به اهمیت فضای مجازی در کشورمان متذکر شد: اگر ایدئولوژی اسلامی که عجین با فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است، مورد هجوم دشمن قرار گیرد و در جامعه کم رنگ شود ضربه جدی خواهیم خورد.

 

حجت الاسلام باقریان با بیان اینکه دشمنان این نظام و انقلاب به دنبال کم اهمیت جلوه دادن ارزش های انقلاب هستند، تاکید کرد: با وجود تحریم های و تهدید های مکرر، دشمنان تاکنون نتوانسته اراده این ملت را سست کند تا جایی که ۲۲ بهمن امسال مردم با حضور حضور وحدت آفرین خود نشان دادند تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند دست از ارزش های خود بردارند.

خطیب نماز جمعه زرین شهر با اشاره به موضع گیری های اخیر مسؤولان در برخی محافل سیاسی و در خصوص عوامل فتنه ۸۸ تصریح کرد: برخی به خود اجازه می دهند از کسانی که دستشان به خون جوانان و دانشمندان این ملت آغشته شده است دفاع کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها