مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی افراد انقلابی و حزب الله می توانند یک لشگر قوی سایبری را تشکیل دهند، گفت: ۳۰۰ کسبه پلاسکو در مجتمع نور اسکان پیدا کرده اند.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۱۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،به نقل از بسیج پرس؛ غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با حضور در غرفه خبرگزاری بسیج پرس در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با  اشاره به اینکه این نمایشگاه توانمندی انقلاب اسلامی را می تواند به رخ بکشد، گفت:  در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی افراد انقلابی و حزب الله می توانند یک لشگر قوی  سایبری را تشکیل دهند و با تهدید های دشمن مقابله کنند. از فضای مجازی می توان ذلالت و مسائل منفی را منتشر کرد اما ما باید فضای مجازی را بدست بگیریم تا این اتفاق نیافتد.

حسن پور به حادثه رخ داده شده پلاسکو اشاره کرد و افزود: نزدیک به 300 کسبه در مجتمع نور اسکان پیدا کرده اند. بسیج اصناف خلاءهای موجود را پر کرده و اگر کمبود مکان برای کسبه وجود داشته باشد می تواند مکان هایی در اختیار آن ها قرار دهد. اگر چه در مجتمع نور عده ای از کسبه از مغازه های خود ناراضی بودند اما باید مراعات کنند. همچنین کسبه پاساژ کویتی ها و اطراف که همچنان ورود و خروج آن ها ممنوع است باید قوه قضاییه و شهرداری و اتحادیه ها پیگیری کرده و مشکلات آن ها را برطرف نمایند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور به فرهنگ سازی کادوها و هدایایی ایرانی اشاره کرد و گفت: در روز ولنتاین معمولا کادوهای خارجی و غربی به فروش می رسد و در پاساژهای تازه تاسیس از لحاظ حجاب و خریدهای کالا ها فرهنگ غربی را نشان می دهند. ما امیدواریم با فرهنگ سازی کالاهای ایرانی به خصوص اسباب بازی ها، تی شرت ها و هدایای دیگر که نوشته های ایرانی بر روی آن ها حک شده است تولید شده و خریداری شود.

وی عنوان داشت: اصنافی که علاقه به تولید کارهای ایرانی دارند توسط ما پشتیبانی می شوند و در صورت نیاز اصناف مجوزها و شرایط را برای آن ها فراهم می کند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور به وجود 17 هزار فروشگاه اینترنتی در کشور اشاره کرد و افزود: بخشی از این فروشگاه ها به پوشاک اختصاص یافته است که با آن ها ارتباط گرفته ایم وتبلیغات پوشاک اسلامی را مدنظر قرار داده ایم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات