خبرهای داغ:
آیت الله فرحانی در مجمع بسیج فرهنگیان خوزستان:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ماموریت آموزش و پرورش تربیت در جهت اهداف انقلاب است، اظهار کرد: کم توجه اوایل انقلاب به معلمان یک خسران بود.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۵۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

آیت الله عبدالکریم فرحانی در مجمع سالانه بسیج فرهنگیان خوزستان که امروز در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، با بیان اینکه ماموریت آموزش و  پرورش تربیت در جهت اهداف انقلاب است، اظهار کرد: کم توجه اوایل انقلاب به معلمان یک خسران بود.

وی افزود: نسل ولایی ما تربیت شده به دست حضور زهرا (س) است زیرا بهترین معلم ولایی تاریخ ایشان بودند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) در زمان خانه نشینی حضرت علی (ع)، مبارزه کرد و کتک خورد اما دست از ولایت برنداشت.

آیت الله فرحانی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی میوه چنین اندیشه ای است، گفت: امام خمینی (ره) در سخت ترین شرایط انقلاب رحلت نمودند و تنها رهبر انقلاب بود که مقابل آمریکا نه گفت.

وی با بیان اینکه تربیت فرهنگ انقلابی ماموریت آموزش و پرورش است، افزود: ولایت یعنی انقلابی ماندن در مسیر امام (ره).

مشاور و دستیار عالی ریاست حوزه های علمیه کشور در تشریح تاکیدات رهبر انقلاب در زمینه آموزش و پرورش، گفت: ایشان بر اهمیت و بی بدیلی آموزش و پرورش، بهبود معیشت معلعمان و اجرای سند بنیادین تحول آموزش و پرورش تاکید دارند.

آیت الله فرحانی گفت: رهبر انقلاب معلم را پرچمدار مبارزه با استکبار می دانند زیرا در جنگ نرم امروز دانش آموزان سربازان این جنگ اند و معلمان تربیت کنندگان آنها هستند.

وی با بیان اینکه قدرت امروز ما در سایه افزایش قدرت علمی است، تصریح کرد: تربیت علمی کار معلم است اما باید مشکلات معلم را فهمید و آنها را حل کرد.

آیت الله عبدالکریم فرحانی در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات مردم خوزستان تصریح کرد: عرق شرم بر پیشانی ام نشسته است زیرا مشکلات را که پیگیری می کنیم می گویند که خوزستان تخصیص بودجه ای نداشته است.

وی با بیان اینکه بودجه خوزستان در سال آینده نیز کسری خورده، بیان کرد: نمایندگان خبرگان ساعتها با استاندار و دیکر مدیران جلسه گذاشتند تا در سفر رئیس جمهور به استان، این مشکلات منعکس شوند اما به ما گفته شد که سفرهای رئیس جمهوری پروژه محور است و به همین دلیل حرف ها ما تا کنون مانده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشکلات جدی مردم روی زمین مانده، افزود: ما اکنون در مسائل اشتغال، زیست محیطی و جبران عدم تخصیص ها خروجی می خواهیم.

وی تصریح کرد: شرایط خوزستان در زمان جنگ که دشمن نیروگاه های ما را بمباران می کرد نیز اینگونه نبود، صبح بیدار می شویم و می بینیم چه همه چیز قطع شده است.

آیت الله فرحانی گفت: وقتی ۱۰ ساعت برق نباشد، استان صدمه اقتصادی می بیند و کسی هم آنها را جبران نمی کند، این درحالی است که دولت تاکنون خسارات سیل فرودین ماه را جبران نکرده است.

وی تصریح کرد: این موضوعات را در جلسات کارشناسی و خصوصی مطرح کردم اما دیدم فایده ای ندارد، مجبور هستم که در سخنرانی ها آنها را عنوان کنم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: نخبگان استان در این زمینه کمک کنند تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

آیت الله فرحانی خاطرنشان کرد: باید بار دیگر فریاد بزنیم که در اجرای مطالبات رهبری در خوزستان، آموزش و پرورش و معیشت مردم کم کاری کرده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها