مدیر راهیان نور سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

تبلیغات منفی رسانه‌های انگلیسی برای راهیان نور

حسین زاده با بیان اینکه رسانه هایی همچون بی بی سی فارسی بارها برگزاری راهیان نور دانش آموزی را مورد حمله قرار داده اند، گفت: این تبلیغات منفی نشان دهنده اثرگذاری این حرکت بزرگ است.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۵۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
روح الله حسین زاده مدیر راهیان نور سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اثرگذاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی یکی از ابتکارات قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بود که باعث فراهم کردن زمینه برای اعزام این گروه سنی را ایجاد کرد و به دنبال آن دیدیم که رسانه هایی همچون بی بی سی فارسی بارها این حرکت ارزشی را مورد حمله قرار دادند و طوری تبلیغ نمودند که حضور دانش آموزان در مناطق جنگی هیچ الویتی نباید داشته باشد اما دیدیم که خانواده ها همچنان اشتیاق زیادی برای اعزام فرزندان خود به راهیان نور دارند.
 
وی ادامه داد: امسال هم راهیان نور دانش آموزی از دهم مهرماه طی مراسمی از قم آغاز گردید و همزمان در سراسر کشور، شاهد اعزام دانش آموزان به سرزمین های نور بودیم و امسال برنامه ریزی برای حضور بیش از یک میلیون نفر به اردوهای ارهیان نور است.
 
حسین زاده تاکید کرد: در برگزاری اردوهای راهیان نور شاهد آثار و برکات معنویت شهدا بر روی مردم هستیم و این تاثیرگذاری به حدی است که امسال دانش آموزان نخبه برای خادمی شهدا ثبت نام کرده اند و می توانند در یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس از همکلاسی های خودشان میزبانی کنند.
 
مدیر راهیان نور سازمان اردویی بسیج در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی از این جهت برای دشمنان انقلاب اهمیت دارد که روحیه استکبار ستیزی شهدا را برای دانش آموزان زنده می کند و آنها از همین موضوع نگرانند، چون ترویج فرهنگ دفاع مقدس یعنی آماده کردن نسل های امروز و آینده برای مقابله با نفوذ دشمن.
ارسال نظرات
آخرین اخبار