۲۵۹ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه سی ام بهمن ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۳۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۵۹ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه سی ام بهمن ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹ دی با عنوان «مردم گلایه مندند، مسئولان چه کرده اند؟» به مطالبه رهبر انقلاب درباره وجود تبعیض، کم کاری و بی اعتنایی به مشکلات اختصاص یافته است.

پرونده ویژه این هفته ۹ دی با عنوان «کنسرت گرد و غبار در خوزستان» به بحران این روزهای خوزستان و بی اعتنایی دولت به حل مشکلات مردم این استان پرداخته است.

نهمین بخش ازکتاب هاشمی از نگاهی دیگر که نوشته کامران غضنفری است در این شماره ۹ دی با عنوان «نجات مظنون اصلی ترور شهیدان رجایی و باهنر، توسط رفسنجانی» به ادامه بحث ارتباط مرحوم هاشمی با بهزاد نبوی از متهمین اصلی پرونده انفجار هشتم شهریور می پردازد.

در صفحه اقتصاد ۹ دی گزارشی مستند از کارنامه ناکارامد اقتصادی دولت یازدهم با عنوان «بیماری هلندی دولت یازدهم» منتشر شده است.

۹ دی ۲۵۹ ام با توجه به سخن رهبر انقلاب که فرمودند: «این حرف که اگر برجام نبود وقوع جنگ حتمی بود، دروغ محض است»؛ گزارشی از مواضع برخی چهره ها که این دروغ محض را تکرار کرده اند، منتشر کرده است.

یادداشت اول این شماره به قلم مدیرمسئول و در رابطه با مساله آشتی ملی و حصر سران فتنه و با عنوان «حصر سران فتنه در راستای امنیت ملی؛ طرح شعار آشتی ملی بر خلاف امنیت ملی» نوشته شده است.

همچنین در جدیدترین شماره ۹ دی به مطالب و موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ موضوعاتی مانند: مداحی انقلابی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مساله آشتی ملی، انتخابات و دولت دوازدهم، مهمانی رسمی در خانه سفیر سوئد و .... به همراه گفتارها و یادداشتهایی از استاد حسن رحیم پور، دکتر سعید زیباکلام، دکتر حسن عباسی، دکتر سیدشمس الدین حسینی، حجت الاسلام رسایی، دکتر سعید جلیلی، دکتر مهرداد بذرپاش، محمد ایمانی، دکتر علی باقری، دکتر مهدی جمشیدی، دکتر مجابی زارعی، دکتر شبیر فیروزیان، محمدصادق شهبازی، بهزاد مهرکش و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.  جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید.


ارسال نظرات