فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید محلاتی شهرکرد، از برگزاری مسابقات علمی در بین اعضای بسیج دانش آموزی شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۱۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ زهرا بهرامی، گفت: این سری از  مسابقات علمی بسیج، در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 28 و 29 بهمن ماه در محل دبیرستان شهید حقیقی شهرکرد برگزار شد.

بهرامی افزود: با توجه به سیاست و رویکرد تربیت محور و دانش آموز محور برنامه های سال 1395 بسیج دانش آموزی و برگزاری موفق مسابقه علمی در سال های گذشته و با عنایت به استقبال بی نظیر دانش آموزان و خانواده ها از این برنامه، امسال نیز این مسابقه علمی و فرهنگی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات، دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی و دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم به رقابت علمی می پردازند.

بهرامی، تقویت بنیه علمی، ایجاد انگیزه و ارتقاء روحیه رقابت در فضای صمیمی و سالم برای دانش آموزان، ایجاد شور و نشاط در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، ارائه خدمات علمی مناسب برای همه دانش آموزان خصوصاً بسیجیان و توانمندسازی و حمایت از دانش آموزان بسیجی جهت ورود به مدارس خاص را از اهداف اجرای این مسابقات برشمرد.

ارسال نظرات