خبرهای داغ:
یزدان منصوری
امام جمعه هرسین در گفتگو با بسیج:
امام جمعه شهرستان هرسین گفت:حضور مردم به معنای تأیید عملکرد مسئولین اجرایی کشور نیست این حمایت مختص اصل نظام و ولایت است، مردم اصل نظام را قبول دارند امّا از برخی از بی عدالتی ها و تبعیض ها گله مندند.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۹۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
حجّت الاسلام باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، ضمن تسلیت ایّام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: سعی کنیم این ایام را هم مثل ایّام محرم بیشتر گرامی بداریم چرا که هر چه داریم به برکت مجاهدت این بانوی بزرگوار است و لازم است که مجالس و روضه های خانگی را در این ایّام رونق بدهیم.

 

 

 

امام جمعه هرسین، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری افزود: از آنجایی که انقلاب ما یک معجزه بود حضور مردم برای پاسداشت و اعلام وفاداری به نظام هم یک معجزه است و باید شکرگزار خداوند و قدردان این مردم باشیم.

 

 

 

خطیب جمعه شهرستان خاطر نشان کرد: وقتی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می فرمایند: زبان قاصر است از تشکر از این مردم ما دیگر کسی نیستم که بتوانیم از این مردم تشکر کنیم.

 

 

 

حجّت الاسلام باقری اظهار داشت: در امتحانات مختلف از اوّل انقلاب تا به حال و در عرصه های مختلف پیروزمندانه و سر بلند بیرون آمدند و با حضور حداکثری و غیر قابل وصف در کنار رهبری به نظام وفادار بودند.

 

 

 

وی افزود: اما این حضور مردم به معنای تأیید عملکرد مسئولین اجرایی کشور نیست این حمایت مختص اصل نظام و ولایت است، مردم اصل نظام را قبول دارند امّا از برخی از بی عدالتی ها و تبعیض ها گله مندند.

 

 

 

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: از اینکه یک نفر میلیاردها تومان از بیت المال بخورد و راحت در کشور بچرخد و با او برخورد نشود و از طرفی یکی هم برای یک میلیون تومان یک ماه دنبال ضامن و چک و سفته بگردد، از عدم برخورد با مفسدین اقتصادی و نجومی بگیران، قاچاقچیان، رکود و بیکاری گله مندند.

 

 

 

حجّت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: مردم از عدم وجدان کاری در برخی مسئولین اجرایی کشور و اینکه در طول این چند سال کار اقتصادی و عمرانی خاصی صورت نگرفته و در این شهر مغفول مانده هرسین پروژه مسکن مهر سه بار افتتاح می شود مردم ناراحتند.

 

 

 

وی افزود: مردم هرسین از اینکه هر روز شاهد کشته شدن عزیزانشان در این جاده مرگ هستند و چند کارخانه بزرگ در این شهرستان هست ولی سهم شهر هرسین فقط حدود 50 کارگر می باشد و از اینکه مشکل آب شرب هرسین پس از گذشت نزدیک به یکسال هنوز حل نشده گله مندند.

 

 

 

امام جمعه شهرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مطرح کردن بحث آشتی ملّی توسط برخی افراد خاطر نشان کرد: برخی از شکست خوردگان، زاویه دارها و کسانی که در این مملکت فتنه گری کردند و به مردم و نظام ضربه زدند و سال ها کشور را عقب انداختند و نامه رسمی به آمریکا زدند و مورد حمایت مستقیم آمریکا بودند و برخی از سیاسیون و نمایندگان مجلس بحث آشتی ملّی را مطرح کردند.

 

 

 

حجّت الاسلام باقری اظهار داشت: آشتی ملّی یعنی چه؟ مگر از اوّل انقلاب این مردم با هم نبودند و مگر این ملّت با هم قهرند، اگر مردم در کنار هم نبودند دشمنان مملکت را به باد داده بودند این وحدت است که مملکت را حفظ کرده است.

 

 

 

باقری افزود: به فرموده رهبری مردم با فتنه گران مشکل دارند و آشتی هم نخواهند کرد هر چند که اگر اینها از ملّت و پیشگاه مردم و رهبری به طور رسمی عذر خواهی کنند می توانند به آغوش ملّت بازگردند امّا اینها به دنبال کسب قدرت هستند.

 

 

 

امام جمعه شهرستان هرسین خاطر نشان کرد: از آن طرف می آیند و مطرح می کنند که اگر برجام نبود آمریکا به ما حمله می کرد، این مردم هستند که از جغرافیای کشور دفاع می کنند اینها هنوز این مطلب را درک نکرده اند، رئیس جمهور آمریکا می آید و مطالبی را مطرح می کند و اینها می ترسند و بحث آشتی ملّی را پیش می کشند.

 

 

 

حجّت الاسلام باقری اظهار داشت: این موضوع چرا در آستانه انتخابات مطرح می شود و چرا قبلاً مطرح نشده ، دولت به جای گزارش دادن کارهای انجام شده بحث آشتی ملّی را مطرح می کند این که بگوییم بشود فایده ای ندارد باید کار انجام شود.

 

 

 
وی در پایان تأکید کرد: چند ماه دیگر انتخابات است و برخی ها از همین الان شروع کرده اند، اوّلاً انتظار داریم چه شورای نگهبان و چه مجلس در بحث شوراها نظارت دقیقی داشته باشند و افرادی نیایند که سابقه بدی داشته باشند و مردم هم بدانند به چه کسی رأی می دهند و ملاک ها را بشناسند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار