خبرهای داغ:
مراسم سالگرد شهید مدافع حرم«حمزه کاظمی» به همت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۴۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حمزه کاظمی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد محمد رسول الله(ص) کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رحمان صابری امام جماعت مسجد محمد رسول الله(ص) با اشاره به آیات قرآن گفت: خداوند از کسانی که در راه خدا جهاد می کنند، جان و مالشان را به عنوان مطاعی گرانبها با بهشت معامله می کند.

وی به عوامل موثر در رسیدن به مقام سعادت و شهادت اشاره کرد و افزود: اخلاص در محبت اهل بیت(ع)، عشق به جهاد و ایثار و از خودگدشتگی، عبودیت و بندگی، اهمیت به نماز و تربیت صحیح، همسر خوب و انس با قرآن از عوامل رسیدن به مقام والای شهادت است.

حجت الاسلام صابری خاطر نشان کرد: همانطور که پیامبر اکرم(ص) بارها اشاره کرده است شرافتمند ترین مرگها شهادت است.

وی عالم دنیا را دارای دو بخش پایینی و بالایی دانست و عنوان کرد: شهدا از نردبان دنیا بالا رفتند و دنیا را بسیار کوچک دیدند بنابراین به ثروت و مقام دنیایی پشت کردند و حاضر نشدند آنرا با مقام اخروی معاوضه کنند.

امام جماعت مسجد محمد رسول الله(ص) یادآور شد: جامعه فاطمی و مهدوی باید بیقرار باشند نه بیخیال، شهدا وقتی ظلم و ستم را دیدند نتوانستند بی خیال باشند لذا برای مقابله با ظلم بپا خاستند.

حجت الاسلام صابری ابراز داشت: انروز همه ما باید نسبت به ولایت فقیه بی قرار باشیم و ولایت را با هیچ چیز در دنیا معامله نکنیم چرا که اگر مردم ارزش ولایت را بدانند دشمنان نمی توانند در کشور رخنه کنند.


ارسال نظرات