امام جمعه موقت سیروان گفت: جوانان انقلابی و مردم سیروان از برخی مسئولان شهرستان دلگیر و گلایه مندند.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۳۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "حبیب الله تعمیرکاری"، امام جمعه موقت سیروان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند امسال 22 بهمن برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مایه آبرو شد و میلیون ها نفر از سراسر ایران به خیابان ها آمدند.

وی اظهار کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال جلوه گری کرده و با حضور خود بار دیگر با ولایت و نظام تجدید پیمان کردند.

تعمیرکاری افزود: مردم ایران اسلامی مردمی فهمیده، بصیر، شجاع و موقعیت شناس هستند و در هیچ جای دنیا مردمی همانند مردم ایران وجود ندارد.

خطیب موقت سیروان با اشاره به بخشی دیگر از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که این حضور مردم را به حساب گلایه نداشتن مردم از فعالیت های مسئولان به نیاورید، مردم از بسیاری از چیزها گلایه مند هستند.

وی عنوان کرد: آنها از تبعیض ها، ناعدالتی ها، مشکلات موجود گلایه مندند.

امام جمعه موقت سیروان گفت: جوانان انقلابی و مردم سیروان از برخی مسئولان شهرستان دلگیر و گلایه مندند.

تعمیرکاری یکی از گلایه های جوانان این شهرستان را ممانعت در ساخت و ساز در داخل شهر لومار دانست و اظهار کرد: زمین های شهر لومار متعلق به مردم بوده ولی متاسفانه مسئولان مانع از احداث خانه در آنها می شوند.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی این شهرستان به شدت از این موضوع رنج می برند، ادامه داد: درست نیست یک جوان مومن و انقلابی اقدام به ساخت یک سرپناه برای خود و خانواده در زمین اجدادی کند و برای او تشکیل پرونده دهند و حتی حکم بازداشت برای او صادر کنند.

امام جمعه موقت سیروان از مسئولان خواست در این خصوص اقدامی کنند و از این کار دست بردارند چرا که جوانان و مردم به شدت از این موضوع گلایه مند.

 
ارسال نظرات