امام جمعه ملکشاهی گفت: آشتی با فتنه گران آشتی با خوارج است و مردم هرگز با دشمنان اسلام و انقلاب و دشمنان ولی شان آشتی نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۳۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سیدعبدالله امینی"؛ امام جمعه ملکشاهی در خطبه های این هفته نماز جمعه به دیدار جمعی از مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : کسانی که طرح آشتی ملی را مطرح می کنند جریانی خلاف سیاست های نظام و انقلاب را دنبال است چرا که مردم با هم قهر نیستند که بخواهند آشتی کنند بلکه هم دل و هم زبان و هم کارند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند؛ : یک عده‌ای تعبیر «آشتی ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟ بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند.
و البته فتنه گران تعداد بسیار اندک و قلیلی هستند که به فرموده امام مسلمین مقام معظم رهبری قطره ای در مقابل اقیانوس عظیم مردم اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به مشکلات کشور و شهرستان ملکشاهی گفت : متاسفانه در کشور ما مردم از وضع معیشت خود گله مند هستند، آمار بیکاری سیر صعودی دارد فقر و تنگدستی بیداد می کند، اختلاس های مختلف با ارقام نجومی و حقوق های نامشروع نجومی سر به افلاک کشیده است و طبقه مستضعف یا غذایی برای خوردن ندارند و یا با حقوق قطره ای خود به سختی می توانند امرار معاش کنند.

خطیب جمعه ملکشاهی گفت: در همین شهرستان ملکشاهی بیشترین آمار مددجویان کمیته امداد استان مربوط به ملکشاهی است، بیشترین آمار بیکاری مربوط به ملکشاهی است، بدترین راه های مواصلاتی مربوط به ملکشاهی است، مردم آنقدر محروم هستند که حتی یک بیمارستان ندارند.

امینی افزود: همین مردم بیشترین آمار حضور را در تعظیم شعایر انقلاب و اسلام دارند بنده حسب جمعیت ملکشاهی نیاز است نکاتی را عرض کنم؛ بیشترین شهید استان حسب آمار جمعیتی مربوط به ملکشاهی است، بیشترین آمار جانبازان و ایثارگران مربوط به ملکشاهی است، بیشترین آمار بسیجیان مربوط به ملکشاهی است، بیشترین آمار راهپیمایی ها مربوط به ملکشاهی است، بیشترین آمار 9دی مربوط به ملکشاهی است، بیشترین آمار نماز جمعه مربوط به ملکشاهی است، بهترین برنامه های مذهبی و هنری مربوط به ملکشاهی است.

امام جمعه ملکشاهی تصریح کرد: آیا کسانی که طرح آشتی ملی را مطرح می کنند به جای رفع محرومیت از مردم و تلاش در جهت ارتقاء وضع معیشتی مردم باید به فکر عده ای بسیار قلیلی باشند که فتنه گر هستند. کسانی که به خون بیش از 200 هزار شهید خیانت کردند، کسانی که به ارزشهای بیش از نیم میلیون جانباز خیانت کردند، کسانی که به ایثار 45 هزار اسیر خیانت کردند، کسانی که علیه اسلام و امام حسین ع و امام و رهبری و انقلاب شعار دادند.

وی ادامه داد: آیا به جای مطرح کردن طرح آشتی ملی بهتر نیست که به فکر قطع دست دزدان اقتصادی طبق آخرین نظر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس میزان تخلف اختلاس و دزدی از صندوق ذخیره فرهنگیان ۱۱ هزار میلیارد تومان است که از جیب هر فرهنگی بیش از 11 میلیون دزدیده شده است این فاجعه آنقدر بزرگ است که بعد از انقلاب تا الان نظیر نداشته است.
لذا بهتر است کسانی که از فتنه و فتنه گران حمایت می کنند به دنبال رفع مشکلات مردم و مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی باشند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با اشاره به تهدیدهای دشمنان انقلاب گفت : نکته بعدی تهدید های مکرر آمریکائیهاست که متاسفانه پاسخ قاطعی هم دریافت نمی کنند، مرتب تحریم های جدید وضع می کنند واکنشی از سوی ما دریافت نمی کنند، نقض برجام صورت می گیرد باز ما همچنان به برجام پایبند هستیم، خواهش حقیر و خواسته رهبری و مردم این است که دستگاه دیپلماسی ما و مجلس ما در مقابل این تهدیدها و نقض برجام و وضع تحریم ها قاطعانه و مردانه بایستند و نترسند و پاسخ قاطع دهند مواضع ما نباید منفعلانه باشد بلکه باید عزتمندانه باشد و قطعا مردم انقلابی ما نیز از مواضع شجاعانه دولت و مجلس حمایت خواهند کرد.

 
ارسال نظرات