امام جمعه آبدانان گفت:شعار آشتی ملی یک حرکت منافقانه و از طرف فتنه گران مطرح شده که چراغ سبز به دشمنان نشان دهند.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۳۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: شعار آشتی ملی یک حرکت منافقانه و از طرف فتنه گران مطرح شده که چراغ سبز به دشمنان نشان دهند.

وی بااشاره به طرح آشتی ملی فتنه گران افزود:اگر مراد از آشتی ملی، آشتی مردم است که این سخن بی معناست زیرا مردم ما همدل‌ترین و متحدترین مردم جهان هستند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز یک بار دیگر این موضوع ثابت شد .

خطیب جمعه آبدانان با بیان اینکه ملت ما با فتنه گران و کسانیکه کشور را به حاشیه می برند و به مقدسات توهین می کنند آشتی ندارد،افزود:طرح مسائلی همانند آشتی ملی باعث می شود مباحث اصلی کشور از جمله وضیعت اقتصادی و معیشتی به حاشیه کشیده شود و حاشیه بر اصل مقدم گردد.
حاجیلری ادامه داد:توبه ای هر عملی مطابق با آن عمل است این همه نا امنی ،کشتار ،مجروح و خسارات و توهین به مقدسات ،شروع تحریم ها و عدم اقرار به اشتباه در انذار عمومی در فتنه 88 جبران ناپذیر است.

وی تاکید داشت:مهم ترین خواست و نیاز اولیه مردم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است که وظیفه همه قوا و مسئولان کشوری است با تکیه بر سرمایه های داخلی و بر مدار و محور توصیه مقام معظم رهبری و اجرای طرح اقتصاد مقاومتی، این مشکل اساسی را حل کنند.
خطیب جمعه آبدانان با اشاره به اینکه سال اقتصاد مقاومتی در حال پایان است، خاطرنشان کرد: مسئولین در برابر طرح اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل چه کارهای انجام داده اند؟و چه تغییراتی انجام شده است؟ مسئولین باید فعالیت‌های خود را در این راستا گزارش دهند.
وی ترامپ هراسی را شعار انحرافی دیگری از سوی مخالفان ملت عنوان کرد و گفت: حضور حماسی و ماندگار مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال کوبنده ترین پاسخی بود که از طرف خیل عظیم ملت به سران استکبار جهانی و فریب خوردگان داخلی داده شد.

حاجیلری مهم ترین خواسته و مطالبه امروز مردم از مسئولان را حل مشکل بیکاری و اقتصادی دانست و گفت: امروز ملت بزرگ ایران در دو جبهه عقیدتی و فرهنگی با جهان استکبار و سران کفر در حال جنگ و مصاف نابرابری است و بعضی هادرحال بیان جنگ نظامی وبه حاشیه بردن جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند.

امام جمعه آبدانان در پایان اظهار داشت:ملت و مردم با رهبرشان عهد بسته اند و بر این عهد استوار و ثابت قدم هستند و هر کسی در برابر این آرمان ها و ارزشها بایستد آب در هاون می کوبد و خوار و ذلیل می شود.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار