امام جمعه مهران گفت: عده ای با مطرح کردن آشتی ملی باز هم دشمنان بویژه آمریکا را خوشحال کردند.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۲۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولدبیگی امام جمعه مهران در نماز جمعه این هفته اظهار کرد: کسانی که آشتی ملی را مطرح کردند باعث شدند تا استکبار عرض اندام کند و بازهم از فتنه گران حمایت کند.

وی افزود:عده ای بستر را فراهم کردند تا بیرون از مرز ها دشمن میزکار فراهم کند و بازهم چون گذشته به خاطر آسیب زدن به انقلاب به دنبال دسیسه باشد.

خطیب جمعه مهران ادامه داد: به یاد داریم دشمن در فتنه 88 هزینه گزافی پرداخت کرد تا مملکت ما را به آشوب بکشاند بسیجیان را مورد ضرب و شتم قرارداد و به مقدسمات ما توهین کرد اما باید در برابر این عده ایستادو در برابر کسانی که آشتی ملی مطرح میکنند فریاد مرگ بر فتنه گر را سر خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین ولدبیگی اضافه کرد: بعد از بحث آشتی ملی ترامپ رییس جمهور گستاخ آمریکا اعلام کرد خواهان آزادی زندانیان ایران هستند و این گستاخی آمریکا به سبب مطرح کردن آشتی ملی از سوی عده ای بی بصیرت است.

امام جمعه مهران یادآور شد: اما ملت ما در 22 بهمن با حضور باشکوه در راهپیمایی اتحاد و وحدت خود را نشان دادند و با خلق آن عظمت بزرگ ثابت کردند که وحدت در کشور موج می زند و دربرابر کسانی که علیه امنیت ملی دسیسه انجام دهند به شدت خواهند ایستاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار