نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تفکر جهادی چاره کار رهایی از بحران اقتصادی است و باید از این تفکر در کشور بیشتر استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۲۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام با انتقاد از عملی نشدن شعار سال اظهار کرد: وقتی در عرصه اقتصاد چشم به خارج باشد توجهی به داخل و توان داخلی نمی شود.
وی با یادآوری اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان نقشه راه برای برون رفت از شرایط موجود از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد از عملکرد ناکافی به ان انتقاد کرد.
خطیب جمعه ایلام اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی در حد شعار باقی ماند و به صورت جدی به آن پرداخته نشد.
امام جمعه ایلام همچنین به تحلیل طرح مساله آشتی ملی پرداخت و یادآور شد: شعار آشتی ملی که توسط بسیاری از سران فتنه مطرح شده به نظر بسیاری از سیاستمداران کلید واژه طرح یک فتنه جدید است.
وی افزود: شعار آشتی ملی قبل از انقلاب از رژیم منحوس پهلوی شنیدیم و اکنون توسط سران فتنه دوباره در آستانه انتخابات مطرح می شود البته مردم هنوز یادشان نرفته که فتنه گران در آن دوران دنبال چه بودند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی اضافه کرد: یکی از سران فتنه به عنوان مرد خاکستری در اوج اغتشاش های سال 88 می گوید که باید مستقیم علیه اصل ولایت فقیه موضع گیری شود.
وی گفت: سران فتنه باید از رهبری و مردم تشکر کنند زیرا اگر محاکمه شوند کمترین مجازات آنها اعدام است.
وی تاکید کرد: این فتنه گران بزرگتربن جفای به امام و رهبری کردند و چهره انقلاب را در جهان خدشه دار کردند، باید از ملت و رهبری عذرخواهی کنند.
وی گفت: به اذعان رئیس جمهوری جدید آمریکا بیشترین تحریم ها بعد از فتنه 88 مطرح شد.
خطیب جمعه ایلام در خطبه اول نماز به نقش جوانان و اهمیت دوره جوانی پرداخت و به شخصیت حضرت زهرا که می تواند الگوی مناسبی برای ما باشد، تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی افزود: اولیای الهی و ائمه در دوران پر برکت خود عالی ترین جلوه انسانی بودند و زندگی آنها الگوی مناسبی برای رفتار ما است.
خطیب جمعه ایلام گفت: اهل بیت در کتاب های دعا و روایات معرفی شده اند و بهترین افراد برای رسیدن به خدا هستند زیرا خدا را به درستی شناخته اند.

 
ارسال نظرات