خبرهای داغ:

انتقاد امام جمعه میامی از مستقل نبودن برخی ادارات شهرستان

امام جمعه میامی با انتقاد از مستقل نشدن برخی ادارت شهرستان گفت: باید اختیارات لازم به ادارات داده شود که فرماندار شهرستان بتواند با قدرت منطقه را توسعه دهد و مشکلات را با کمک وهمدلی مردم ومسئولان یکی پس از دیگری حل کند.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۱۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های عبادی  سیاسی  این هفته  نماز جمعه  میامی به برخی از ویژگی هایی که یک مسئول باید داشته باشد، اشاره کرد وگفت: حیا، صداقت وراستگویی  وحفظ اماناتی چون خون شهدا، انقلاب، دستاورد های نظام از جمله ویژگی یک مسئول است.

وی  افزود: مردم در صحنه های مختلف این نظام امتحان خود را پس داده اند که در 22 بهمن امسال پاسخ محکمی به یاوه گویی های استکبار دادند.

صفائی پور خطبه دوم  نماز جمعه را برای مسئولان دانست و تصریح کرد: حق مردم میامی این  است که حداقل سالی یک یا دوبار مسئولان یک اداره ودستگاه در نماز جمعه با تمام کارمندان خود در کنار مردم حاضر شوند.

امام جمعه میامی افزود:  حداقل انتظار مردم  از مدیرانی که اکثرا پروازی هستند و به شاهرود می روند، حضور حداقل سالی یک یا دوبار با همه نیروهای خود در نماز جمعه و از نزدیک رسیدگی به مشکلات مردم است.

تکلیف کمربندی و نابسامانی ورودی میامی مشخص شود

وی با بیان اینکه باید از عبور زائران امام رضا(ع)  از میامی، نهایت استفاده برای خدمات رسانی را کرد، گفت:  ما در مسیر جاده ای هستیم که هزاران زائر امام رضا(ع) در آن تردد می کنند  وباید  شهر را خانه تکانی کنیم ومسیر جاده را مرتب وآمادگی خدمت رسانی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) را داشته باشیم.

صفائی پور از مسئولان خواستارمشخص شدن  تکلیف کمربندی و نابسامانی ورودی میامی شد و تصریح کرد:  این دو محل  مهم ترین نقطه استراتژیک و گردشگری و توسعه اقتصادی شهرستان است  که مسئولان باید هرچه سریعتر تکلیف آن را مشخص کنند.

امام جمعه میامی در ادامه  به تذکر چندین باره استاندار در خصوص وردی میامی اشاره کرد وافزود:  مردم از ورودی شهر میامی که قرار است ما خدمتگذار زائران امام رضا(ع) باشیم راضی نیستند.

حوزه علمیه آیت الله داوودی آغاز به کار کرد

وی با اشاره به اینکه با تلاش مردم ومسئولان در سال تحصیلی حوزه علمیه حضرت آیت الله داوودی در شهرستان میامی آغاز به کار می کند، گفت: ساختمان ومجوزه های  آن آماده شده است و الویت اول جذب جوانان با مدرک سیکل ودیپلم است .

صفائی پور زکات اولاد را روانه کردن حداقل یک فرزند به حوزه های علمیه دانست و یادآور شد:  تبلیغ دین ذخیره آخرت پدر ومادر می شود و حوزه علمیه منشا توسعه علمی، اقتصادی، فرهنگی در منطقه و شهرستان خواهد شد.

نمایندگی ها و سرپرستی ها میامی به اداره تبدیل شود

امام جمعه میامی با انتقاد به برخی از ادارات که هنوز در شهرستان سرپرستی و نمایندگی هستند، تصریح کرد: چه معنایی دارد که برخی ادارات  در حالی که مصوب شده است، هنوز سرپرستی و نمایندگی هستند، باید اختیارات لازم به ادارات داده شود که فرماندار شهرستان بتواند با قدرت منطقه را توسعه دهد و مشکلات را با کمک وهمدلی مردم ومسئولان یکی پس از دیگری حل کند.

وی همچنین به مشکلات  زمستان اشاره  ویاد آور شد: برخی تلفاتی در مسیر های شهرستان داریم که شاید بی توجهی برخی مسئولان باشد که مسیرها بعد از بارش برف اکثرا یخبندان می شود و برخی جاده ها به خاطر عرض کم آن خطرآفرین بوده که مسئولان دستگاه ها بعد از بارش برف ویخبندان باید شن ریزی ونمک پاشی را در مسیرسریعا انجام دهند.

صفائی پور در پایان به رتبه برتر ستاد نمازجمعه میامی در استان اشاره کرد و گفت:  مهمترین شاخصه  این انتخاب افزایش تعداد شرکت کنندگان در نماز جمعه میامی است که از مردم و مسئولان جای تبریک و تشکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها