نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

برخورداری از انرژی هسته‌ای حق مسلم ایران است/فتنه‌گران باید از نظام و ملت عذرخواهی کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فتنه‌گران باید بگویند غلط کردیم به شرطی که دیگر زمینه‌ساز فتنه و فرمانبُردار ترامپ و دست نشانده‌های آنها نشوند.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۱۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اراک با بیان اینکه اقتدار و صلابت مسلمانان از ایمان و اخلاص آنها است، گفت: امروز هراس دشمن از ایمان ما به اسلام و ارزش‌های اسلامی است و تا زمانی که به آموزه‌های دینی تکیه ‌شود خواب‌های آشفته، دشمنان را رها نمی‌کند.

وی افزود: اشاعه فرهنگ قرآنی تنها به معنای تفسیر قرآن نیست بلکه باید در محتوای برنامه‌های مختلف وجود داشته باشد. ترویج و تبلیغ قرآن کریم از مهمترین رسالت‌های جامعه اسلامی است و آحاد مردم باید نسبت به این مهم انجام وظیفه کنند و با تمام امکانات موجود درصدد اشاعه فرهنگ قرآنی باشند.

ایمان سرمایه اجتماعی است/سیره زندگانی ائمه(ع) الگوی کامل ارزش‌های متعالی 

آیت الله دری نجف آبادی ایمان را سرمایه اجتماعی دانست و افزود: ایمان در جامعه موجب امانت، صداقت، عفت و پاکدامنی شده و اگر ایمان وجود نداشته باشد شیطان انسان را مورد هدف قرار می‌دهد و بر انسان سلطه پیدا می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و فاطمیه، افزود: صفات برجسته انسانی، حضرت زهرا(س) را به الگویی کامل برای تمام جهانیان به ویژه زنان جوامع اسلامی تبدیل کرده است که باید تاسی از این الگوی کامل در کشور نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: سیره زندگانی ائمه اطهار(ع) الگوی کاملی از انسانیت، کمال، فضیلت و ارزش‌های متعالی است که از آغاز انقلاب اسلامی، چراغ راه هدایت ایرانیان قرار گرفته است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن آبروی نظام بود

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: حضور همه مردم خوب و غیرتمند اراک در راهپیمایی 22 بمهن ماه باعث شد که جواب دندان شکنی به دشمن بود و همچنین این حضور باشکوه افتخار دیگری در شناسنامه تاریخ ایران اسلامی ثبت کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به موضع گیری های ترامپ و نتانیاهو علیه ایران بیان کرد: آنها فکر کرده اند که می توانند با تهدیدهای خود پایه‌های جمهوری اسلامی را سست کنند ایران اسلامی مانند کوه در برابر آنها ایستاده است.

وی ادامه داد: نیتانیاهو دروغ می گوید که ایران بمب هسته ای می سازد مقام معظم رهبری در این باره می فرماید که ساخت صلاح شیمایی که سبب کشتار دسته جمعی مردم شود حرام است این رژیم صهیونیستی است که در سال 1984 در اسرائیل 400 کلاهک اتمی ساخت.

برخورداری از انرژی هسته‌ای حق مسلم ایران است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ایران برخورداری از انرژی هسته ای را حق مسلم خود میداند و هیچ گاه زیر بار حرف زور نمی رود.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه ایران همیشه آماده است، گفت: ملت غیور ایران همیشه در صحنه حضور دارند و اجازه دخالت به هیچ یک از دشمنان را نمی دهد؛ ایران جوانانی انقلابی، عاشورایی و فاطمی دارد که زیر بار حرف زور نمی روند.

وی با اشاره به انتخابات سال آینده کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم که این انتخابات باشکوه برگزار گردد و هم چنین بهانه ای نشود برای فتنه سازی دشمنان؛ پس در این راستا همه مردم به ویژه مسئولین مواظب باشند که هیچ اتفاقی در این روز مهم انقلابی پیش نیاید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نماز را سنگری مقدس دانست و گفت: نماز جمعه و مساجد مکان با ارزش و مقدسی هستند که نباید در انتخابات هدف قرار بگیرند پس باید ارزش آنها حفظ شود دشمنان نباید خیال کنند که با توهین و تهدید می توانند سنگرهای مقدس نماز را زیر سوال می برند.

فتنه‌گران باید از نظام و ملت عذرخواهی کنند

وی با اشاره به موضوع آشتی ملی گفت: دشمنان بودند که جریان فتنه راه اندازی کردند، ملت ایران با هیچ کس دشمنی ندارد، فتنه گران خودشان عامل نا آرمی جامعه شدند خودشان باید بگویند غلط کردیم و دوباره به اطاعت از رهبری و اسلام برگردند به شرطی که دیگر زمینه ساز فتنه و فرمانبردار ترامپ و دست نشانده‌های آنها نباشند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به هفته سلامت گفت: مردم باید با مراقبت از خود و پرهیز از خوردن غذاهای چرب و شیرین، سلامتی خود را در برابر بروز بیماری‌ها تضمین کنند. دیابت بیماریی است که در جهان به‌‌ویژه در ایران بیداد کرده و روز به روز در حال پیشرفت است .

وی افزود: 30 درصد هزینه های درمانی ناشی از رعایت نکردن نکات پیشگیرانه است و این درحالیست که افراد با رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه می توانند تا 80 درصد سلامت جسمی خود را تضمین کنند.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح گفت: مسئولین استان مرکزی خصوصا سپاه روح الله استان، راهداری، توزیع برق و سایر دستگاه های مرتبط در بارش‌های برف اخیر اقدامات خوبی را انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: از همه رانندگان خواست تا در حین رانندگی قوانین راهنمایی را رعایت کنند و گفت: از همه راهداری ها و پلیس راهنمایی و رانندگی تشکر میکنم که همه تلاش و توان خود در روزهای برفی را به کار گرفتند و سبب شدند تا در جاده ها شاهد ایجاد امنیت باشیم هیچ تصادفی درون شهری یا برون شهری را شاهد نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: از همه دستگاه های اجرایی که تلاش کردند آنفولانزای فوق حاد پرندگان جلوگیریی کنند تقدیر میکنم که با زحمات شبانه و روزی آنها باعث شد که این بیماری مهار شود و جلوی خیلی از خسارت ها در استان گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار