خبرهای داغ:
امام جمعه اهواز از قطعی های مکرر آب و برق در اهواز و برخی شهرهای خوزستان از جمله اهواز انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۹۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایر در خطبه های نمازجمعه اهواز گفت: در این انتقاد امام جمعه اهواز از قطعی مکرر آب و برق در خوزستانزمینه چند نکته حائز اهمیت است؛ یکی اینکه اطلاع رسانی نامناسب به مردم در خصوص این قطعی های آب و برق و دیگر طولانی شدن مدت این قطعی هاست که سبب بوجود آمدن گرفتاری برای مردم استان شد.

وی تصریح کرد: این قطعی ها سبب اعتراض مردم استان شد که مردم عزیز استان با رشد فکری و بلوغ سیاسی که داشتند یک تجمع سالم برگزار کرده و در حرکت سنجیده خود به دشمنان اجازه سوء استفاده ندادند.

آیت الله جزایری ادامه داد: به گفته مسئولان این مشکلات و قطعی های آب و برق 15 تا 18 روز آینده برطرف می شود و از مسئولان می خواهیم برای حل مشکل گردو خاک و قطعی ها تلاش بیشتری انجام دهند.

وی با اشاره به بازدید وزیرجهاد کشاورزی از کانونهای بحرانی ریزگردها در شهرستان هندیجان و ماهشهر ادامه داد: قرار شد حدود 50 هزار هکتار از این اراضی با کاشت درختان یا مالچ پاشی بیابان زدایی شوند که این اقدام موثری برای رفع مشکلات است.

امام جمعه اهواز از حضور حماسی مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدردانی کرد و این حرکت قهرمانانه مردم را نشانه پایداری ملت ایران دانست.

وی همچنین با اشاره به چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: این عالم مجاهد همواره در صحنه خدمت به کشور فعال بوده اند و تالیفات ماندگاری از ایشان به یادگار مانده است.

خطیب جمعه اهواز همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان عنوان کرد: مردم ایران با همدیگر  یکپارچه و متحد هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها