رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر بسیج از صبح دیروز به مدت دو روز در منطقه عمومی رزمایش تربت حیدریه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۷۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمنده سپاه تربت حیدریه در آغاز برگزاری این رزمایش اظهار داشت: رزمایش اقتدار بسیج با محوریت ۳ گردان بیت المقدس متشکل از ۶۵۰ نفر از بسیجیان بمدت ۳۶ ساعت در محل اردوگاه قدس واقع در گروه توپخانه ۶۱ محرم این شهرستان در حال برگزاری است.
 
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی افزود: گردان ها بصورت تفکیکی هر کدام با انجام وظایف جداگانه در عملیات های تاخیری، مقابله با اغتشاشات و نا آرامی ها و همچنین امداد و نجات آموزش و تمرین های لازم را سپری و نسبت به برنامه های جدید بروزرسانی می شوند.
 
وی تاکید کرد: این رزمایش ها برای رسیدن به توان ایده ال بسیج در مواقع اضطراری و آمادگی در برابر تهدیدات با شرح وظایف تعیین شده سازمانی انجام می شود.
 
فرمانده سپاه تربت حیدریه اظهار کرد: سازماندهی، جابه‌جایی یگان‌ها و حمل و نقل و استقرار آنها در موضع پدافندی، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، عملیات کمین و ضد هلی برد و تمرین اصول پدافند غیرعامل، امداد و نجات و مقابله با اغتشاشات و ناآرامی ها از جمله اهداف نظامی این مرحله از رزمایش به شمار می رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها