خبرهای داغ:
آئین بزرگداشت سی و دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید غلامرضا کاظمی از شهدای دوران دفاع مقدس در هفتگل برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۶۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
آئین بزرگداشت سی و دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید غلامرضا کاظمی از شهدای دوران دفاع مقدس در هفتگل برگزار شد.

در این آئین که در گلزار شهدای هفتگل و در کنار مزار نورانی شهید برگزار شد جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند و به مقام شامخ شهید غلامرضا کاظمی ادای احترام کردند.

در آئین بزرگداشت سی و دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید غلامرضا کاظمی حاضران آیاتی از قرآن مجید را تلاوت و ثواب آن را به روح این شهید گلگون کفن هدیه کردند.

در حاشیه این برنامه نجف کاظمی، برادر شهید غلامرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها اظهار داشت: شهید کاظمی به عنوان امدادگر در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و در صف مقدم به رزمندگان اسلام خدمت‌رسانی می‌کرد.

وی افزود: در یکی از عملیات‌ها هنگام انجام وظیفه و تخلیه دارو و تجهیزات پزشکی مورد اصابت ترکش قرار گرفت که به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان دزفول انتقال یافت.

کاظمی تصریح کرد: در بیمارستان دزفول به علت شدت جراحات وارده، یکی از کلیه‌هایش را تخلیه کردند ولی چون دیگر در این بیمارستان نمی‌توانستند کاری برای او انجام دهند به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد که در این زمان خانواده از مجروحیتش باخبر شدند.

شهید غلامرضا کاظمی در سال 1345 در هفتگل دیده به جهان گشود و شادی را میهمان خانواده پرجمعیت خود کرد.

این دلیرمرد در دوران دفاع مقدس به جبهه اعزام شد و در روز 29 بهمن ماه سال 1363 پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان نمازی شیراز به علت مجروحیت در جبهه شربت شهادت نوشید.

 پیکر مطهرش این رزمنده خستگی ناپذیر پس از انتقال به خوزستان در شهر هفتگل تشییع شد و در گلزار شهدای این شهر در کنار دیگر شهیدان آرام گرفت.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها