خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی نماز جمعه قم:

مراسم بزرگداشت شهدای قیام ۲۹ بهمن تبریز در مصلی قدس برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی نماز جمعه قم گفت: به مناسبت بزرگداشت سالروز قیام و شهادت آن عزیزان غیرتمند و انقلابی تبریز،نهاد نماز جمعه قم بعد از پایان نماز جمعه این هفته ۲۹ بهمن ۹۵ برنامه ای ویژه به این مناسبت تدارک دیده است.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۵۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
مراسم بزرگداشت شهدای قیام ۲۹ بهمن تبریز در مصلی قدس برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن زارعی از برگزاری مراسم گرامی داشت شهدای قیام تبریز در مصلی قدس خبر داد و اظهار داشت: شهدای قیام 29 بهمن 56 مردم تبریز که جهت برگزاری مراسم چهلم شهدای 19 دی مردم قم جان خود را نثار راه انقلاب کردند را پاس و گرامی می داریم.

وی افزود: به مناسبت بزرگداشت سالروز قیام و شهادت آن عزیزان غیرتمند و انقلابی تبریز، نهاد نماز جمعه قم بعد از پایان نماز جمعه این هفته 29 بهمن 95 برنامه ای ویژه به این مناسبت تدارک دیده است.

مدیر روابط عمومی نماز جمعه قم گفت: در این مراسم از بزرگان و علمای تبریزی مقیم قم و همچنین از هیئات مذهبی تبریز مقیم قم دعوت به عمل آورده ایم. مراسم ختم قرآن نیز در شبستان مصلی و نمایشگاه تصویری قیام مردم تبریز در محوطه بیرونی مصلی دایر خواهد گردید.

زارعی خاطر نشان کرد: این مراسم به همت قرارگاه فرهنگی مصلی قدس برگزار می شود، نهاد نماز جمعه از همه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قم خصوصاً برادران ترک زبان دعوت ویژه به عمل می آورد تا در این مراسم شرکت نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار