خبرهای داغ:

درد با لمس وزیران / اعتراض مردم خوزستان جلوی استاندار به روز چهارم کشید

با وجود ادامه داشتن مشکلات موجود در استان خوزستان در حضور سه وزیر، معترضان به وضعیت موجود در این استان برای چهارمین روز جلوی استانداری تجمع کردند.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۴۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری  فارس از اهواز، با وجود اینکه این روزها واژه قطعی کلمه بیگانه‌ای با مردم این استان به حساب نمی‌آید و قطعی‌های متداول برق در شهر اهواز چند تن از اعضای هیئت دولت و وزیران را به این استان کشاند، باز هم قطع برق در روز گذشته و امروز برخی از شهرهای این استان را در خود فرا گرفت و نشان داد که سفر هیات وزیران و مسؤولان کشوری تاکنون نتیجه آن‌چنانی برای مردم خوزستان نداشته است.

با وجود اینکه سامانه بارشی پس از عصر امروز برخی از نقاط استان خوزستان را تحت نفوذ خود قرار داده است بارش اولین قطرات باران باعث قطعی برق بسیاری از مناطق استان از جمله شهر اهواز، ماهشهر و آبادان شد.

با وجود اینکه محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو و محمود ربیعی وزیر کار هم‌اکنون در استان خوزستان حضور داشته و مشکلات را از نزدیک لمس می‌کند باید دید چه تدابیر و چه برنامه‌هایی را برای برون رفت خوزستان از این مشکل خواهد داشت .

هرچند که وعده‌های هیئت وزیران پس از خروج از خوزستان در حد حرف و شعار باقی ماند، حال باید دید دولت تدبیر و امید چه برنامه ای برای این موضوع خوزستان خواهد داشت این شرایط در قطعی‌ها در حالی رخ می‌دهد که سه روز متوالی مردم اهواز در استانداری با در دست داشتن پلاکاردها اعتراض خود را نسبت به مشکلات موجود در خوزستان ابراز و اعلام داشتند.

این اعتراض‌ها در حالی است که از ساعتی پیش چهارمین روز تجمع نیز آغاز شد و معترضان با حضور در جلوی استانداری علاوه بر مشکلات برق  و آب، خواستار رفع تبعیضات نسبت به استان خوزستان، رفع مشکل بیکاری شدید در این استان صنعتی و قطب اقتصادی، جلوگیری از انتقال آب کارون به استان‌های دیگر و اندیشیدن تدابیر برای برون رفت خوزستان از گرد و خاک موجود هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها