فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: همزمان با دهم و یازدهم اسفندماه سال جاری مراسم وداع و تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام در تولم‌شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۴۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

سرهنگ کیا عاشوری، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مراسم وداع با 2 شهید گمنام با عنوان "شبی با شهدا" 10 اسفند  بعد از نماز مغرب و عشا در تولم‌شهر برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ماسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام روز 11 اسفند است، افزود: سخنرانی، مداحی، قرائت زیارت عاشورا از جمله برنامه‌های مراسم وداع با شهدا است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به تشییع با شکوه 3 شهید گمنام در صومعه‌سرا، گفت: مراسم تشییع شهدای گمنام در شهرستان صومعه‌سرا زبانزد عام و خاص بود و باید چنین مراسمی برای این 2 شهید گمنام تولم‌شهر هم برگزار شود.

 

سرهنگ عاشوری با اشاره به اینکه فضای شهر را باید برای میزبانی از شهدا آماده کنیم، تصریح کرد: شهدای گمنام فاقد شناسنامه هستند و مردم باید به جای خانواده این عزیزان از آنها به خوبی میزبانی کنند.

 

وی  با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های آینده، خاطرنشان کرد: در نظام بین‌المللی جهان جایگاه و مقام کشورها براساس قدرت آنها تعیین می‌شود در حالی که شهدای عزیز ما با ایثار و جانفشانی خود منشأ و منبع قدرت در کشور و جهان هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا سراسر زندگی شهدا را مملو از درس و الگو برای مردم و جوانان امروزی دانست و افزود: این امر می‌تواند با بهره‌گیری از آن پله‌های سعادت و موفقیت را طی کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: شهدای کشورمان مانند شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا باعث پایداری اسلام شدند که این یک افتخار بزرگ برای هر ملت است.

ارسال نظرات