معاون هماهنگ سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران:
خبرگزاری بسیج: نخستین یادواره شهدای کارگری شهرستان رباط کریم با حضور عبدالرضا زنگنه معاون هماهنگ سپاه سیدالشهداء (ع) و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۳۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

زنگنه در سخنانی با اشاره به مجاهدت و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی گفت: خون پاک شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرد؛ انقلاب اسلامی ما یک انقلابی است که پشت آن ریشه اسلامی است، خیلی ها انقلاب کردند مانند: فرانسه، تزار روسیه و... ولی ماندگاری نداشتند؛چرا انقلاب ما ماندگاری داشت ؟ به دلیل آنکه انقلاب ما پشتش عقیده و اسلام بود که راس آن ولایت قرار داشت،یک روحانی بزرگوار و آن امام بود که با همه قدرت و توانش فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی افزود :۳۸ سال تمام دنیا بسیج شد که انقلاب ما را شکست دهد ولی هر روز پایه های انقلاب محکم تر می شود چون ریشه آن در کربلاست. وی گفت: اولین و آخرین ارزش های دنیای امروز غرب دنیای آنها است ولی ما اولین و آخرین ارزش و خواسته مان جانمان است. وی عنوان کرد : روزی که امام فرمود من با دلی آرام و قلبی مطمئن از بین شما خداحافظی می کنم ، بدانید انقلاب ماندنی است تا آخر و اگر گرفتاری بود امام این حرف را نمی زد.

وی بیان کرد : خدارا شاکریم که امروز ما امت رسول خدا هستیم ،خدا را شاکریم که امروز شیعه علی هستیم ،خدا را شاکریم که امروز در کشوری زندگی می کنیم که چتر ولایت بالای سرمان است ،خدا را شاکریم که خدا ما را بسیجی کرد. در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه این قشر توسط تقدیر بعمل آمد.

 

 

ارسال نظرات