اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفشجان در طرح «واژه واژه با کتاب» با ساخت کتیبه های سفالی با شخصیت‌ها و محتوای کتاب‌ها آشنا می شوند.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۲۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان از ساخت کتیبه‌های سفالی با استفاده از مضامین و شخصیت‌های کتابها توسط اعضای مرکز فرهنگی هنری هفشجان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه ی کتاب از جمله اهداف کانون در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه و در میان این قشر است و طرح «واژه واژه با کتاب» از جمله طرح های جذاب در زمینه ی هنری است که اعضا را به سمت این هدف سوق می دهد.

این مسئول با اشاره به آموزشهای غیر مستقیم در حوزه ی کتاب و کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان توسط کانون اجرای این طرح را فرایندی جذاب، خلاقانه و غیر مستقیم در این زمینه عنوان کرد و گفت: در این طرح اعضا با توجه به مضامین کتاب تصاویری را بر روی کتیبه های سفالی خلق می کنند و با استفاده از این تصاویر به قصه گویی و معرفی کتاب می پردازند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان پیوند کودکان و نوجوانان با کتاب و کتابخوانی، کشف استعداد اعضا در زمینه ی تصویر گری، خلق تصاویر جدید از دیدگاه کودکان و نوجوانان را از جمله اهدف این طرح عنوان کرد و این طرح را راهکاری جذاب برای پرورش تفکر و ترویج مطالعه در کانون عنوان کرد.

ارسال نظرات